You are currently viewing زمان مناسب برای تعویض تشک

زمان مناسب برای تعویض تشک

تشک رویال

زمان تعویض رختخواب نقش اساسی در سلامت بدن دارد.با مطالعه این مقاله زمان مناسب برای تعویض تشک خود را خواهید دانست و با رعایت نکات ذکر شده تشک استاندارد کاملی را برای خود آماده کنید. بحث کرده اند عبارتند از: 1- زمان مناسب برای شستشوی تشک چه زمانی است؟ 2- انواع تشک و دوام هر کدام؟ 3- چگونه عمر تشک خود را افزایش دهیم؟ و ..در این مقاله قصد داریم در مورد تشک رویال که تشک های طبی هستند اطلاعات ویژه ای به شما بدهیم. همانطور که می دانید تشک های طبی بیشتر برای کسانی استفاده می شود که مشکل کمردرد دارند و توسط پزشک آنها توصیه شده است.

زمان مناسب برای تعویض تشک

شاید کمتر کسی از نقش مهم تشک خواب و بهبود آن در روند زندگی آگاه باشد. از یک منظر، تشک مناسب برای دوری از بیماری ها است و انتخاب تشک مناسب می تواند برای بسیاری از افراد نگران کننده باشد. در این مقاله به طور مختصر به انواع تشک و ویژگی های آن می پردازیم.

زمان مناسب تعویض تشک

چه زمانی تشک خود را عوض کنیم؟

این یک تصور اشتباه است که تشک ها را باید هر 10 سال یکبار تعویض کرد. بنیاد ملی خواب توصیه می کند این کار را هر ۷ سال یک بار انجام دهید. با این حال، این به عوامل مختلفی مانند نوع تشک، اندازه شما، میزان استفاده، آسیب دیدگی و نوع مراقبت از تشک بستگی دارد. از آنجایی که افراد با افزایش سن استرس کمتری را تحمل می کنند، سن شما یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در نظر گرفته می شود.

برای مطالعه و خرید محصولات تشک رویال کلیک کنید.
انواع مختلف تشک ها مدت زمان ماندگاری متفاوتی دارند:

  • تخت فنری – 8 سال (اگر آن را بچرخانید، بیشتر دوام می آورد)
  • فن هوشمند – 8 تا 10 سال (اگر آن را بچرخانید)
  • فن لاستیکی – 15 سال
  • فوم ژله – 10 تا 15 سال
  • دوبل (بهار و پنکه) – 10 سال
  • تشک آبی – 12 تا 15 سال
    سازنده و فروشنده تشکی که خریداری می کنید ممکن است خدمات پس از فروش یا خرید را ارائه دهد، بنابراین ضمانت خرید خود را بررسی کنید.

پس از بیدار شدن، احساس گرفتگی یا درد می کنید

این یک معیار مهم در تصمیم گیری برای تعویض تخت است. ممکن است سازنده ادعا کند که تشک شما تا 10 سال دوام می آورد، اما بعد از 5 سال در بدن خود احساس درد و سفتی می کنید. بنابراین، وقت آن است که به دنبال یک تشک جدید باشید. شایع ترین مناطقی که افراد پس از بیدار شدن از خواب دچار سفتی یا درد می شوند، کمر، لگن و شانه ها هستند.

به یاد داشته باشید، این یک روند طبیعی است. تشک شما یک شبه خراب نمی شود و سفتی و دردی که در صبح تجربه می کنید با گذشت زمان بدتر می شود. البته عوامل دیگری مانند برنامه ورزشی خود را در نظر بگیرید. اگر به تازگی کراس فیت را شروع کرده اید و با درد از خواب بیدار می شوید، شاید تشک مشکلی نداشته باشد. اکثر افرادی که نیاز به تعویض تشک خود دارند متوجه می شوند که این کار فقط چند ساعت طول می کشد و دوباره با احساس بدی از خواب بیدار می شوند.

اگر مطمئن نیستید که تشک شما مشکل دارد یا خیر، روی احساس خود پس از بیدار شدن در هتل یا تخت دیگر تمرکز کنید، نه نرم یا سفت بودن آن، یا باید یک قدم فراتر بروید و یکی را به صورت آنلاین سفارش دهید. برای تحقیق و تأیید ارائه شده است.

سوالی که باید از خود بپرسید این است که آیا اولین بار تشک مناسبی خریدید؟ اکثر مردم تشک را بر اساس قیمت تشک های آجری یا ملات می خرند. چیزی که آنها در نظر نمی گیرند این است که درجه سفتی از فردی به فرد دیگر متفاوت است. معمولاً افراد پس از بیدار شدن از خواب دچار گرفتگی کمر، لگن یا شانه یا درد می شوند و باید به آن عادت کنند. بنابراین، اگر تشک شما به اندازه کافی قدیمی نیست که بتوان آن را تعویض کرد، ممکن است از همان ابتدا نامناسب انتخاب شده باشد.

زمان تعویض تشک

توصیه های سازنده

به طور کلی، تشک های با کیفیت بالا دوام بیشتری دارند، اما تشک ها متفاوت هستند. قبل از خرید حتما خدمات و جزئیات مربوط به تشک ها را مطالعه و بررسی کنید. بسیاری از تولید کنندگان به تشک آسیب می رسانند.

تشک شما فرورفتگی دارد

ملحفه ها را از روی تخت بردارید تا ببینید آیا ناحیه ای که روی آن می خوابید هنوز ناهموار است یا خیر. گاهی اوقات چرخاندن تشک درصد ساییدگی و پارگی را کاهش می دهد (اگرچه مجبور نیستید، زیرا برخی از تشک ها را فقط می توان در یک طرف استفاده کرد). اگر مثل خیلی ها هستید و تشک خود را عوض نمی کنید، ممکن است جایی در تشک خود فرورفتگی داشته باشید. وقتی روی تشک می‌خوابید، متوجه می‌شوید که روی یک نقطه دراز کشیده‌اید یا برای بلند شدن روی قسمتی از تشک مشکل دارید؟

ناامیدی در رختخواب ستون فقرات شما را بدتر می کند و از شل شدن عضلات جلوگیری می کند و منجر به کیفیت پایین خواب شما می شود. سرویس خواب معمولاً شامل چیزی بیش از یک فرورفتگی در تشک است.

وزن اضافه کرده اید یا شریک خواب پیدا کرده اید

اگر اضافه وزن دارید یا یک شریک جدید در رختخواب دارید، یا حیوانات خانگی بزرگی در تخت شما می خوابند، باید زمان تعویض تخت خود را در نظر بگیرید. هرچه تشک شما فشار بیشتری را تحمل کند، ساییدگی و پارگی بیشتری را تحمل می کند. به همین دلیل توصیه می‌کنند که اجازه ندهید نوزادان روی تخت بپرند یا روی تخت بایستند. ایستادن فشار زیادی به یک نقطه از تشک وارد می کند، در حالی که نشستن یا دراز کشیدن روی تشک فشار را تقسیم می کند.

بیایید عمر تشک را افزایش دهیم

چندین راه برای افزایش عمر وجود دارد.
چه باید کرد: هر 6 ماه تا یک سال تکرار کنید تا اثری در خون باقی نماند..
پوشش ها: برای کپک زدن و شستشو از پوشش های ضد حساسیت استفاده شود، پوشاندن محافظ تشک و کپک از ورود کرم خاکی توصیه می شود. پوشش را با آب داغ در دمای بالا بشویید تا این حشرات از بین بروند.

قاب تخت یا باکس آرت: مطمئن شوید که ضد آفتاب شما مناسب است و سالم است. اگر میله های صاف فلزی هستند، منطقه را بررسی کنید تا مطمئن شوید که آسیب خوب نیست. هنر تختخواب زندگی را برای مدت طولانی، حتی تا دو دقیقه به تأخیر انداخت (بنابراین برای خلاص شدن از شر حشرات شرور باید قانون اساسی را رعایت کنید.)

  • نتایج مهم در انتخاب و تهیه نمونه خون می تواند نقش مهمی در سلامت جسم و روح داشته باشد و از قول فردی که نماینده آن است، رویال ری قادر است بهترین نوع پزشکی و فنی را در اختیار شما قرار دهد. پرتو. بهترین جواهرات متناسب با اندام شما ویژگی های آن را خراب نمی کند. توجه شما را به مقاله بهترین پتو را از کجا بخریم جلب می نماییم .

امیدواریم از این مقاله چیزهای زیادی یاد گرفته باشید فروشگاه کالای خواب بالیشما

0 0 votes
به این مطلب امتیاز بدهید
عضویت
اطلاع رسانی
1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
فربد
1 سال گذشته

بسیار عالی و مفید بود من چند سال پیش تشک رویال خریدم بسیار راضی بودم توصیه میکنم از فروشگاه های معتبر خرید کنید چون تقلبی زیاد داره