در این قسمت به بررسی و پاسخ به سوالات متداول دمنوش نیوشا می پردازیم

چرا دمنوش نیوشا مصرف کنیم ؟

دمنوش های نیوشا طعم و رنگ بسیار دلپذیری دارد و خوردن آنها بسیار لذت بخش است و برای پذیرایی از میهمانان در میهمانی ها بسیار مناسب است علاوه بر لذت بخش بودن نوشیدن دمنوش های نیوشا نمیتوان از خواص عالی این دمنوش ها چشم پوشی کرد .
بطوری که افراد زیادی این دمنوش ها را برای درمان مشکلات خود (مثل اضافه وزن – مشکلات پوست – مو – اعصاب – گوارش و …) استفاده میکنند.
واقعا تا کی باید دمنوش اصلی ما چای سیاه باشد؟ چرا طعم های دیگر را امتحان نکنیم ؟ در سال های اخیر چای سبز هم جای خود را باز کرده است اما دمنوش های دیگر مثل بلوبری – کرن بری – دارچین – هل – زعفران – چای ترش – وانیل و … را هم امتحان کنید … بنوشید و لذت ببرید!!
  سوالات متداول دمنوش نیوشا

آیا دمنوش نیوشا صرفا برای لاغری است؟

شرکت نیوشا دمنوش های مختلفی را تولید می کند و سعی میکند دمنوش هایی با کیفیت بالا و از مواد طبیعی درجه یک تولید نماید و درصد های مناسب از هر ماده در تی بگ ها قرار بدهد تا هم تاثیر درست و خوب داشته باشد و هم از نظر طعم خوشمزه باشد.
اساسا نیوشا دمنوش با عنوان دمنوش لاغری ندارد!
بلکه این مشاوران نیوشا هستند که بعد از بررسی شرایط افراد دمنوش های مختلف را بصورت یک برنامه مصرف روزانه به افراد پیشنهاد میکنند. حال این پیشنهادات میتواند برای کاهش وزن باشد یا افزایش وزن یا بهبود پوست و مو یا کاهش استرس یا بهبود بیماریهای گوارشی.
بنابراین دمنوش لاغری نیوشا در واقع یک پکیج هست از مثلا ۴ تا ۶ نوع دمنوش که فرد داده میشود تا با مصرف آنها بتواند وزن خود را کاهش بدهد.
یکی از موارد پر مصرف دمنوش های نیوشا برای کاهش وزن می باشد.
توجه داشته باشید اگر شما هیچ مشکلی (اضافه وزن – چربی خون – فشار خون – مشکلات گوارشی – لاغری شدید و … ) ندارید میتوانید هر کدام از دمنوش ها را خواستید به انتخاب خود تهیه نمایید و از خوردن آنها لذت ببرید یا در میهمانی های خود از دمنوش های برای پذیرایی از میهمانان استفاده نمایید.
سوالات متداول دمنوش نیوشا

بهترین زمان مصرف بلوبری چه موقع است؟

یکساعت بعد از صبحانه زمان مناسبی برای مصرف دمنوش بلوبری هست و با توجه به اینکه این دمنوش چربی سوز قوی می باشد بهتر است بعد از مصرف آن تحرک داشته باشید مثلا نیمساعت پیاده وری یا ورزش کنید .

آیا دمنوش لاغری نیوشا در شیردهی موثر است؟

هرچند دمنوش هایی وجود دارند که منع مصرف در دوران شیردهی نداشته و حتی میتوانند مفید هم باشند اما به طور کلی به مادران شیرده توصیه میشود کاهش وزن را به بعد از اینکه کودک خود را از شیر گرفتند موکول کنند.
سوالات متداول دمنوش نیوشا

آیا دمنوش های لاغری نیوشا در شل شدگی و افتادگی پوست تأثیر دارد؟

در بین دمنوش های نیوشا دمنوش هایی مانند چای سبز و آلوورا و عسل، چای سبز و رزماری و گل محمدی و … وجود دارد که از پوست و مو محافظت میکند و از شل شدگی و افتادگی پوست یا ریزش مو جلوگیری میکند. حتی آنها تقویت نیز میکند.

مصرف روزانه چند فنجان دمنوش را توصیه می کنید؟

شما میتوانید تا ۵ فنجان دمنوش در روز مصرف کنید  البته بعضی مواقع تا ۷ دمنوش هم اشکالی ندارد.
سوالات متداول دمنوش نیوشا

طریقه مصرف دمنوش لاغری نیوشا چگونه است؟

خیلی راحت ! یک تی بگ از دمنوش نیوشا را در یک لیوان آب جوش می اندازیم و در لیوان را میگذاریم حدود ۳-۱۰ دقیقه صبر میکنیم تا دم بکشد این زمان ۳-۱۰ دقیقه روی بسته های دمنوش نوشته شده است و دمنوش های مختلف زمان های متفاوتی دارند.
نکته: یکی دو مورد از دمنوش ها هستند که بصورت تی بگ نیستد (مثل ریز میوه های قرمز) آنها به مقدار یک قاشق مرباخوری در لیوان آبجوش میریزیم و میگذاریم دم بکشد.

جهت اطلاعات بیشتر میتوانید به وبسایت رسمی شرکت نیوشانیک مراجعه کنید.
همچنین برای اطلاعات بیشتر درباره دمنوش های لاغری نیوشا اینجا کلیک کنید.