You are currently viewing با رکورددار تولید نهال در اهواز آشنا شوید
با رکورددار تولید نهال در اهواز آشنا شوید

با رکورددار تولید نهال در اهواز آشنا شوید

اهواز شهری که به واسطه‌ی داشتن سه رودخانه‌ی بزرگ دز، کرخه و کارون و دارا بودن زمین‌های حاصلخیز تبدیل به یکی از قطب‌های کشاورزی در ایران شده است امروزه با داشتن کارخانجات صنایع غذایی متعدد در شهرکهای صنعتی این شهر کشاورزی رونق دوباره‌ای گرفته و افراد بسیاری هستند که سعی در توسعه‌ی زمینهای کشاورزی خود در این شهر دارند.

داشتن کارخانجات صنایع غذایی از یک سود و فرصت تجارت از طریق دریا از سویی دیگر بازار فروش محصولات کشاورزی از قبیل محصولات باغی و زراعی را دو چندان کرده و به همین دلیل جوانان این شهر روز به روز بیشتر به سمت اشتغال در زمینه‌های مختلف کشاورزی روی می‌آورند.

چنانچه به باغداری علاقمندید و دوست دارید این کار را به صورت اصولی آغاز کرده و از این کار در اهواز به بهره‌ی اقتصادی دست پیدا کنید با ما باشید تا به شما بیاموزیم که از کجا باید آغاز کنید و چگونه برای موفقیت در این شغل برنامه‌ریزی کنید.

با رکورددار تولید نهال در اهواز آشنا شوید
با رکورددار تولید نهال در اهواز آشنا شوید

موفقیت در شغل کشاورزی:

برای موفق شدن در شغل کشاورزی باید به یکسری اصول و قواعد پایبند باشید، یکی از این اصول همراه داشتن همیشگی یک دفترچه یاداشت است، می‌پرسید چرا دفترچه یادداشت؟ یک فرد موفق در هر کاری به ذهن خود به تنهایی اتکا نمی‌کند چرا که موفقیت در هر کاری مستلزم داشتن دانش و اطلاعات زیاد در آن کار است، دانش و اطلاعاتی که ریز ریز به دست می‌آورید و در پایان یک روز نیاز دارید تا آنها را جمع بندی کنید.

دانش و اطلاعات زیاد در کشاورزی را نیاز نیست با گذراندن دوره‌ی آکادمیک در دانشگاه به دست بیاورید، این مسیر را بسیاری طی کرده و با کار کردن در این زمینه علاوه بر دانش تجربه‌ی کافی نیز به دست آورده‌اند پس تنها کافی است به همین افراد متخصص و مجرب مراجعه کرده و اطلاعات ضروری را از آنها کسب کنید.

کشاورزی شامل رشته‌های مختلف زراعت، باغبانی، دامپروی، زنبور داری و بسیاری زیر رشته‌هایی است که به این رشته‌ها مربوط می‌شوند اما ما در این نوشتار سعی داریم شما را با مراحل موفقیت در شغل باغداری در اهواز آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

مراحل موفقیت در باغبانی:

تعیین هدف:

برای کسب موفقیت در کشاورزی در ابتدا باید هدف خود از وارد شدن به این کار را مشخص کنید، برخی هدف خود از تولید محصول باغی را فروش یک محصول خاص به کارخانجات صنایع غذایی می‌دانند، به عنوان مثال فردی با خود می‌گوید فلان محصول را تولید کنم تا به کارخانه‌ی تولید کمپوت بفروشم، پیش از این رای زنی‌های مربوطه را نیز انجام داده و یا تحقیقات لازم را هم انجام داده و می‌داند که فروش تضمین شده‌ای در این زمینه دارد.

یا به عنوان مثال فردی ممکن است تحقیق کرده باشد و متوجه شده باشد که صادرات فلان محصول باغی بازار بسیار خوبی در فلان کشور همسایه ارد و می‌توان با هزینه‌ی کمی به شیوه‌ی صادرات از طریق آب سود خوبی به دست آورد، بنابراین با تعیین هدف می‌توانید گام اول در تولید محصول باغی یعنی انتخاب نوع محصول بردارید.

اصول انتخاب نوع محصول و نوع رقم برای برداشت تجاری از باغ:

درست است که اولین گام در انتخاب نوع محصولی که می‌خواهید در باغ خود داشته باشید بازار آن است اما باید شرایطی را نیز برای اینکه بتوانید با خرید نهال میوه در اهواز ( https://bartarnahal.ir/buy-sell-price-seedlings-ahvaz ) به سود دهی برسید در نظر داشته باشید.

شما هر نوع نهالی را نمی‌توانید در اهواز بکارید و نیاز دارید تا نسبت به محدودیت شرایط آب و هوایی انواع نهال میوه و تناسب آنها با شرایط آب و هوایی اهواز با خبر باشید، اما خبر خوب اینکه با تولید ارقام متنوع امروزه کاشت بسیاری از ارقام میوه در شرایط خاص آب و هوایی مانند اهواز مقدور شده است، به عنوان مثال خرید نهال گردو در اهواز ( https://bartarnahal.ir/ahvaz-walnut-seedlings ) در سال‌های نه چندان دور بعید به نظر می‌رسید اما امروزه ارقامی مانند پکان تولید شده‌اند که برای کاشت در اهواز بسیار مناسب هستند.

انواع درختان میوه مانند گردو رقم پکان و انواع درختان میوه گرمسیری مانند انواع ارقام انگور، ارقام انجیر مانند انجیر دیم و انجیر استهبان، ارقام مختلف زیتون مانند زیتون سیاه برای کاشت در این شهر مناسب هستند، در انتخاب نوع میوه باید شرایط آب و هوایی، رطوبت هوا، میزان شوری خاک و همینطور ارتفاع از سط حدریا را درنظر بگیرید.

پس از آنکه نوع محصول خود را انتخاب کردید برای انتخاب نوع رقم باید به نهالستان مراجعه کرده و رقم مناسب برای تولید تجاری را از نهالستان تهیه کنید، در اینجا این سوال برای شما مطرح می‌شود که به کدام نهالستان در اهواز مراجعه کنم تا بتوانم تنوع بیشتری از ارقام را در اختیار داشته باشم؟ در ادامه با ما باشید تا شما را در انتخاب نهالستان در اهواز راهنمایی کنیم.

با رکورددار تولید نهال در اهواز آشنا شوید
با رکورددار تولید نهال در اهواز آشنا شوید

انتخاب نهالستان برای خرید نهال در اهواز:

زمانی که قصد خرید نهال داشتید برای اینکه دست شما در انتخاب رقم مناسب باز باشد باید به نهالستانهای بزرگ و رکورد دار در فروش نهال مراجعه کنید، نهالستانهای بزرگ و رکورد دار فروش در کشور مانند نهالستان برتر نهال به واسطه‌ی سابقه و ید طولایی که در فروش نهال دارند می‌توانند ارقام بیشتر و مناسب تری را برای کاشت در اهواز به شما معرفی کنند.
شما با یک سرچ ساده در اینترنت می‌توانید سابقه‌ی کاری نهالستانهای مختلف را جستجو کرده و بهترین و بزرگترین نهالستانها را پیدا کرده و سابقه‌ی کاری آنها و میزان رضایت مشتریان از آنها را نیز استعلام کنید.

سوال بعدی که ممکن است برای شما مطرح شود این است که ممکن است نهالستانی را که با تحقیق پیدا کرده اید در اهواز نباشد آیا مشکلی در خرید از نهالستانی که در شهر دیگر است وجود ندارد؟ در پاسخ به این پرسش نیز باید گفت خیر، قطعا نهالستانهای بزرگ و رکورد دار کار فروش نهال را سالهای سال است که به تمام استانهای کشور انجام می‌دهند و شما تنها و اولین شخصی نیستید که از یک شهر دیگر قرار است از ایشان خرید کنید.

نهالستانهای بزرگ و رکورد دار در فروش تنها با فروش نهال به باغداران شهر خود بزرگ و رکورد دار نشده‌اند و قطعا کار فروش نهال را به شهرهای دیگر انجام می‌دهند، در نظر داشته باشید که کار خرید نهال تنها به صورت حضوری انجام نمی‌شود و برای خرید از نهالستانهای بزرگ و معتبر در کشور که از سلامت و اصالت نهال تولید شده‌ی آنها اطمینان کامل دارید نیازی به مراجعه حضوری به نهالستان نیست، خرید نهال از این نهالستانها می‌تواند به صورت اینترنتی و از راه دور انجام شود.

برگردیم به ابتدای نوشتار، جایی که با شما از اهمیت داشتن دانش و اطلاعات در زمینه‌ی کشاورزی سخن گفتیم و شما نیز به اهمیت مشورت گرفتن از افراد تحصیلکرده و با تجربه در این زمینه پی بردید، آیا در آن لحظه با خود فکر کردید که این افراد را از کجا باید پیدا کنید؟

رکورددار تولید نهال
رکورددار تولید نهال

خبر خوبی که ما برای شما داریم این است که در نهالستانهای بزرگ و معتبر کشور این افراد حضور دارند و کار آنها این است که شما را گام به گام تا احداث یک باغ تجاری و به صرفه راهنمایی کنند، بنابراین با خرید از این نهالستان‌ها در واقع شما با یک تیر دو نشان زده‌اید، هم نهال مورد نظر خود را خریداری کرده‌اید و هم به صورت رایگان از راهنمایی‌های مشاوران متخصص جهت احداث یک باغ تجاری و هدفمند بهره‌برده‌اید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد رکوردار تولید نهال میوه در ایران می‌توانید به وبسایت اینترنتی به نشانی bartarnahal.ir مراجعه کنید و یا از طریق شماره تماسهای زیر با مشاوران ما در ارتباط باشید.

تماس با برتر نهال:
09141832393
09144501003

5 1 vote
به این مطلب امتیاز بدهید
عضویت
اطلاع رسانی
0 نظر خود را بنویسید
Inline Feedbacks
View all comments