بازدید کننده محترم لطفا موارد زیر را در هنگام عضویت و خریداری از سایت هزارگیاه در نظر داشته باشید:

عضویت در سایت و خرید از هزارگیاه به معنی مطالعه و قبول شرایط خرید، عضویت و قوانین و مقررات مربوطه است، سایت هزارگیاه مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند و هیچ گونه فعالیت سیاسی ندارد.

برای عضویت در سایت باید به قسمت ثبت نام مراجعه کنید. در این مرحله با وارد کردن اطلاعات لازم مانند نام کاربری، رمز عبور و آدرس پست الکترونیکی، لینک تایید عضویت برای شما ارسال می‌شود که با کلیک نمودن آن، مراحل عضویت را تایید می کنید.

کاربر باید آدرس پست الکترونیک خود را به همراه سایر اطلاعات درخواستی به‌ طور صحیح اعلام نموده و مسئولیت ثبت اشتباه و یا خلاف واقع بر عهده شخص کاربر است.

عضویت در سایت هزارگیاه رایگان است همچنین استفاده از مطالب آن و بازنشر آنها با ذکر منبع بلامانع است.

اختلال در سرویس اینترنت و یا هر رویدادی که باعث شود ایمیل حاوی کد خرید از عسل کوپال به کاربر نرسد موجب از بین رفتن حق کاربر نمی‌شود.

کاربر نباید درقسمتهای مختلف سایت ( تالار گفت‌وگو و یا هر قسمت دیگر) اظهاراتی (Comment)را بگذارد و‌ یا اقدامی نماید که مبین نقض حقوق اشخاص دیگر باشد و یا عمل مجرمانه‌ای را به دنبال داشته باشد. همچنین کاربران نباید در خصوص امور مذهبی و سیاسی در این سایت اظهار نظر کنند.

توجه داشته باشید نویسندگان سایت هزارگیاه پزشک نمی باشند لطفا قبل از استفاده از دستور العمل های سایت با پزشک متخصص مشورت نمایید درمان های سنتی و طب گیاهی می توانند بسیار مفید باشند در صورتیکه تشخیص درست و تجویز صحیح انجام شده باشد عواقب استفاده از دستور العمل های درمانی سایت به عهده خود شما می باشد.