You are currently viewing کادو روز پدر 👴🏻
کادو روز پدر

کادو روز پدر 👴🏻

روز پدر کیه ؟

روز پدر سال 1402 روز پنج شنبه 5 بهمن هست پنج بهمن مصادف با 13 رجب سالروز تمام امام علی (ع) هست و بر اساس تقویم روز پدر است! به عنوان اطلاعات تکمیلی باید بگم روز جهانی پدر 18 ژوئن یا 28 خرداد هست .

کادو روز پدر چی بخرم ؟ روز پدر نزدیکه و شاید با خودتون فکر کنید کادو روز پدر چی بگیرم خوبه و خیلی به نتیجه ای نرسید … البته گزینه هایی مثل جوراب و زیر پوش و کمربند همیشه در نظر میان و همیشه هم به نظر جالب نمیان! قبلا در نوشته ” هدیه روز مادر ” در مورد خرید کادو برای روز مادر و روز نوشتم .

در این نوشته میخوام 20 هدیه مناسب برای کادو روز پدر را به شما پیشنهاد بدم :

کادو روز پدر ساعت
کادو روز پدر

1- ساعت مچی

اگر میتونید خوب هزینه کنید ساعت مچی گزینه خوبیه هر چند ساعت 10-20 هزار تومنی هم در بازار پیدا میشه اما یک ساعت خوب را باید بالای یک میلیون در نظر بگیرید.

کادو روز پدر کفش
کادو روز پدر

2- کفش پیاده روی کتانی

انواع کفش های پیاده روی که این روزها هم زیاد تولید و تبلیغ میشوند رو میتونید بگیرید تا به عنوان کادو روز پدر تقدیم پدر بزرگوار کنید کفش های ایرانی روی حدود 300-500 و اگر کمی جستجو کنید شاید کمتر هم بتونید بگیرید اما برند های مثل اسکچرز رو باید بالای 1300 1500 حساب کنید.

کادو روز پدر جاکارتی

هدیه روز پدر

3- جای کارتی چرمی

پدرها این روز ها کارتهای متعددی همراه دارند چند تا کارت بانکی – کارت ملی – کارت مترو و اتوبوس و … یک جاکارتی زیبا میتونه هدیه روز پدر خوبی باشه . چرم مصنوعیش ارزون تره و چرم طبیعیش گرون تر!

کادو روز پدر جوراب

هدیه روز پدر

4- جوراب !!

کادو استاندارد روز پدر این روزها شده جوراب و با نزدیک شدن به روز پدر #جوراب ترند میشه . به هر حال یکی از گزینه ها جوراب هست البته خدا وکیلی جوراب خوب بگیرید جوراب نخی و جنس خوب ممکنه 30-45 تومن هر جفتش براتون دربیاد. لطفا بیخیال 3 جفت 10 تومن مترو بشید!

کادو روز پدر ست کیف و کمربند

کادو روز پدر چی بخرم؟

5- ست کیف و کمربند و جاسوییچی

پکیج های واقعا جذابی از ست کیف و کمربند و جاسوئیچی در بازار است که بکار خیلی از پدر ها میاد این مورد هم چرم مصنوعی با قیمت ارزان تر و چرم طبیعی با قیمت گران تر پیدا میشه . اگر بودجه تون به ست نمیرسه میتونید یکی از موارد کیف – کمربند – جاکلیدی را بگیرید.

کادو روز پدر

کادو روز پدر هندزفری

هدیه روز پدر چی بخرم؟

6- هندز فری بلوتوث

اگر پدرتون زیاد با موبایل حرف میزنه هندزفری بلوتوث برای روز پدر بهش کادو بدید مدل های فیک ارزونتر و مدل های اصلی گرونتر هستند . استفاده از هندز فری بلوتوث دزد های موبایل رو هم ناکام میکنه !! البته هندزفری های گردنی به نظرم گزینه بهتری هستند و برای پدر ها هم کاربردی تره.

کادو روز پدر پیراهن

کادو روز پدر چی بخرم؟

7- پیراهن مردانه

خوشبختانه پیراهن مردانه تنوع زیادی داره هم از نظر طرح هم از نظر جنس و هم از نظر قیمت بنابراین دستتون کاملا بازه.

کادو روز پدر زیرپوش

کادو روز پدر ارزان

8- زیر پوش

گلاب به روتون!! شورت و زیرپیراهن هم یکی دیگه از گزینه هاست هم بصورت ست میتونید بگیرید هم بصورت جدا جدا این یکی رو هم خیلی توصیه میکنم جنس خوب بگیرید.

کادو روز پدر کیف پول

بهترین کادو برای روز پدر

9- کیف پول

یک کیف پول خوب و شیک میتونه یک کادو مناسب برای روز پدر باشه از مدل های کوچک تا مدلهای پالتویی و از چرم مصنوعی تا چرم طبیعی!

کادو روز پدر گوشی موبایل

کادو روز پدر گران !

10- گوشی هوشمند

پدرتون چقدر با تکنولوژی جوره ؟ یک گوشی هوشمند پرچمدار میتونید بهش هدیه بدید و خوشحالش کنید صد البته که هزینه ش هم زیاد میشه!

کادوی روز پدر

کادو روز پدر ماگ

کادو روز پدر ارزان

11- ماگ یا لیوان دم نوش

انواع و اقسام ماگ ساده و طرح دار در بازار پیدا میشه و احتمالا به مناسبت روز پدر هم عده ای آدم خلاق دست بکار میشن و طرح هایی به همین مناسبت هم تولید میکنند . بجز اون خودتون هم میتونید یک ماگ زیبا بگیرید و با یک هزینه 10-15 تومنی طرح دلخواهتون رو روش چاپ کنید!

کادو روز پدر دمپایی

کادو روز پدر برای پدر شوهر

12- دمپایی مردانه

دمپایی پدر رو میتونید با یک مدل جدید جایگزین کنید دمپایی شیک برای بیرون از خونه یا برای داخل خونه .

کادو روز پدر ادکلن

بهترین کادو برای روز پدر

13- ادکلن

یک پیشنهاد دیگه خرید ادکلن هست اگر خوب میدونید سلیقه پدرتون در عطر و ادکلن چیست میتونید این مورد را در نظر داشته باشید هرچند این روزها اونتوس رو باید 4.5 میلیون پول  بدید اما هنوز هم میشه با قیمت های کمتر ادکلن های خوبی خرید.

کادو روز پدر ست اصلاح

کادو روز پدر برای پدر شوهر

14- ست اصلاح

از ست اصلاح تیغ و فرچه گرفته تا ماشین ریش تراشی و موزن بینی و … دستتون بازه که موردی برای هدیه روز پدر تهیه کنید.

کادو روز پدر آچار و ابزار

بهترین کادو برای روز پدر

15- آچار و ابزار

اگر پدرتون دست به آچار هست یا حتی اگر نیست ! اغلب آقایون از آچار خوششون میاد می توانید انواع آچار یا وسایل مرتبط به ماشین برای پدر به عنوان کادو روز پدر تهیه کنید.

هدیه روز پدر

کادو روز پدر بلیت مسافرت

کادو روز پدر برای پدر شوهر

16- بلیت مسافرت

میتونید ترتیب یک سفر مادام و موسیو را برای پدر و مادر بدهید و به تور به یک مقصد باحال ایرانی یا خارجی براشون رزرو کنید.

کادو روز پدر مهمانی

کادو روز پدر چی بخرم

17- شام یا نهار رویایی

این یکی خیلی فانتزی خوبی داره! میتونید پدر و دوستان قدیمش رو به یک شام یا نهار دعوت کنید و لحظاتی خاطر انگیز برای پدر فراهم کنید . فراموش نکنید پدر باید از جریان دعوت بودن دوستانش بی اطلاع بمونه تا شگفت زده (سورپرایز خارجیها) بشه.

کادو روز پدر آلبوم عکس

کادو روز پدر چی بخرم

18- آلبوم عکس

میتونید یکسری عکس های قدیمی پدر رو جمع کنید و بدید براتون اصلاح رنگ و …. بکنند و چاپ کنید بهش هدیه بدید. سایت هایی مثل عکس پرینت هستند که فایل تصاویر را اینترنتی میگیرند و برایتان یک کتاب از همان عکسها چاپ میکنند . اگر در سایت عکس پرینت عضو نیست پیشنهاد میکنم همین حالا عضو شوید چون برای چاپ عکس خیلی خوب است و در ابتدای عضویت هم تعدادی عکس بطور رایگان برایتان چاپ میکند (عجیب اما واقعی!!) برای عضویت در عکس پرینت اینجا کلیک کنید.

کادو روز پدر دمنوش گیاهی

کادو روز پدر چی بخریم

19- دمنوش گیاهی

قطعا سلامتی پدر در اولویت هست و شاید باید این پیشنهاد را اول از همه میگفتم! میتونید با توجه به شرایط سلامتی پدر دمنوشهای مناسب ایشان را بگیرید و بهشون هدیه بدید حتی میتونید باکسهای دمنوش هم تهیه کنید تا هدیه شکیل تری داشته باشید.

20- کادو روز پدر کاردستی

یه ایده خوب و بسیار کم هزینه برای روز پدر میتونه که کاردستی باشه میتونید دست به کار بشید و با کاغذ رنگی و ماژیک و خودکار خودتون یک کارت زیبا برای پدرتون درست کنید و یادداشتی در اون بنویسید و به پدرتون بگید چقدر دوستش دارید … آموزش انواع کاردستی رو میتونید در آپارت ببینید برای نمونه یکیش رو من هم اینجا براتون آوردم

21- کادو روز پدر فوت شده

من پدرم رو خیلی سال پیش از دست دادم و هنوز بعد از حدود 25 سال غم نداشتنش رو دارم ! شاید شما هم مثل من باشید درسته که روز پدر برای ما حال هوای دیگه ای داره ولی نمیشه از کادو دادن بگذریم که ! میشه ؟ خب کار ما شاید راحت تر هم باشه ! ما میتونیم هر کار خیری دوست داشته باشیم برای شادی روح پدرمون انجام بدیم از ذکر یک صلوات یا فاتحه تا خیر کردن خرما یا انواع خوراکی یا کمک کردن به دیگران تنوع بسیار زیادی داریم … هر چی که هست باید به پدرمون بگیم به یادت هستیم.

لطفا در قسمت نظرات بنویسید شما چی کادو میدید به پدرتون ؟

4 6 votes
به این مطلب امتیاز بدهید
عضویت
اطلاع رسانی
1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
5 سال گذشته

ممنون از این پیشنهادات خوب موفق بلشید