You are currently viewing پیتزا زاور شیراز، فست فودی خاص و متفاوت
پیتزا زاور شیراز

پیتزا زاور شیراز، فست فودی خاص و متفاوت

فست فود پیتزا زاور شیراز، از بهترین رستوران‌های فست فودی در این شهر است که می‌توانید در آن انواع پیتزا ایتالیایی و آمریکایی و ساندویچ‌های خوشمزه را با قیمت مناسب سفارش داده و نوش جان کنید.

پیتزا زاور شیراز
پیتزا زاور شیراز

این فست فود دو شعبه در خیابان‌های قصرالدشت و دوستان دارد و امکان سفارش آنلاین از اسنپ فود شیراز نیز از این فست فود وجود دارد. در اینجا با ما همراه باشید تا نگاهی به معرفی پیتزا زاور شهر شیراز و اطلاعات تماس آن بیندازیم.

معرفی پیتزا زاور شیراز

یتزا زاور، یک فست فود متفاوت با پیتزاهای پخت سنگی است که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند. این فست فود شیراز با داشتن دو شعبه و منوی غذایی جذاب، شهرت زیادی داشته و اکثر اوقات مشتریان آن به حدی هستند که به سختی جای نشستن در محیط داخلی پیتزا فروشی پیدا می‌کنید. علت این موضوع هم شهرت و محبوبیت زیاد پیتزا زاور در شهر شیراز است که باعث شده همیشه مشتریانی وفادار داشته باشد. پیشنهاد می‌کنیم که برای مشاهده لیستی کامل از فست فود شیراز، به آدرس https://snappfood.ir/service/restaurant/city/Shiraz?page=0 مراجعه کنید.

اطلاعات تماس پیتزا زاور شیراز

همان طور که در ابتدا اشاره کردیم این پیتزا فروشی و فست فود در موقعیت جغرافیایی خوبی در شهر شیراز واقع شده و دو شعبه دارد. در اینجا اطلاعات تماس و دسترسی به این رستوران فست فودی را مشاهده خواهید کرد:

شعبه اول پیتزا زاور

• آدرس: شیراز، خیابان قصرالدشت، نبش کوچه 59
• ساعات کار: از ساعت 12:00 تا ساعت 14:45 و از ساعت 19:00 تا ساعت 00:00
• شماره تلفن: 07136290131
• امکانات: پرداخت الکترونیک، محل پارک خیابانی
• اماکن مهم نزدیک: مرکز خرید ستاره فارس، استخر بین المللی انقلاب، مرکز خرید حافظ، آکادمی تنیس شیراز، رستوران پیام مخابرات، کافه پالاتزو، بستنی لابریت، رستوران صوفی

شعبه دوم پیتزا زاور

• آدرس: شیراز، بلوار دکتر شریعتی، خیابان دوستان
• ساعات کار: از ساعت 12:00 تا ساعت 14:45 و از ساعت 19:00 تا ساعت 00:00
• شماره تلفن: 07136345255
• امکانات: پرداخت الکترونیک، محل پارک خیابانی
• اماکن مهم نزدیک: رستوران گرتا، کافه دوستان، فروشگاه ماین استور، ایران برگر

منو پیتزا زاور شیراز

در اینجا نگاهی به بخشی از منوی پیتزا زاور شیراز خواهیم داشت.

پیتزا زاور شیراز
پیتزا زاور شیراز

لازم به ذکر است که منوی غذایی در هر دو شعبه بسیار شبیه و نزدیک به هم بوده و تفاوت‌های جزئی دارند.

پیش غذاسالادغذای اصلینوشیدنی
هات چیپسسالاد سزارپیتزا رست بیف آمریکایینوشابه قوطی
قارچ سوخاریسالاد فصلپیتزا چیکن آمریکایینوشابه خانواده
سیب زمینی سرخ شدهسالاد کلمپیتزا استریپس ایتالیاییآب معدنی کوچک
پیتزا مخصوص زاور ایتالیایی
دبل برگر
چیز برگر
ساندویچ رست بیف

اگر به دنبال سفارش آنلاین سالاد شیراز باشید، سالادهای این رستوران فست فودی حتما نظرتان را به خود جلب خواهند کرد.

نقد و بررسی فست فود زاور شیراز

همان طور که در بالا نیز اشاره کردیم؛ این فست فود به داشتن انواع و اقسام غذاهای فست فودی شهرت دارد. اگر به پیتزاهای آمریکایی علاقه‌مند باشید؛ انواع پیتزا آمریکایی از جمله پیتزا آمریکایی مخصوص زاور، پیتزا پپرونی آمریکایی، پیتزا رولت مخصوص آمریکایی و … را پیشنهاد می‌کنیم. در میان پیتزاهای ایتالیایی این فست فود، پیتزا پپرونی ایتالیایی، پیتزا استریپس ایتالیایی، پیتزا رست بیف ایتالیایی و … محبوبیت زیادی دارند.

از پیتزاهای آمریکایی و ایتالیایی زاور که بگذریم، برگرهای این رستوران نیز بسیار خوشمزه هستند. بیگ مک برگر، چیکن برگر و دبل برگر فست فود زاور را نباید از دست بدهید. همین طور برگر سینه مرغ کبابی با 2 عدد فیله مرغ گریل شده، سس مخصوص، کاهو، گوجه و خیار شور که در نان مک دونالد ساندویچ شده‌اند، فوق العاده خوشمزه است.
برای آن دسته از افرادی که ترجیح می‌دهند از این فست فود سفارش ساندویچ داشته باشند، ساندویچ هات داگ، از ارزان‌ترین‌ها بوده که کیفیت و طعم عالی نیز دارد.

به جز آن اگر یک ساندویچ خاص با حجم بالا می‌خواهید، ساندویچ ویژه زاور را حتما امتحان کنید. در تهیه این ساندویچ از 3 ورق ژامبون گوشت 90 درصد، 2 عدد فیله مرغ گریل شده، 1 عدد برگر دست ساز گوشت گوساله 110 گرمی، سس قارچ، پنیر پیتزا، پنیر گودا، خیار شور، گوجه فرنگی، کاهو و … استفاده شده است.

به علاوه ساندویچ رویال و ساندویچ رست بیف فست فود زاور هم بسیار خوشمزه و اشتهاآور هستند.

در منوی این رستوران، دو پک سوخاری خانواده و میکس هم مشاهده می‌کنیم که هر یک بسیار خوشمزه و با قیمت مناسب همراه هستند.

رستوران فست فودی زاور، فضای سرپوشیده دارد و سالن آن معمولا شلوغ و با مشتریانی انبوه است که منتظر خالی شدن صندلی و میز برای میل کردن غذای خود هستند. از این روی شاید ترجیح بدهید که به جای مراجعه حضوری به محل رستوران، سفارش آنلاین از طریق اسنپ فود را امتحان کنید. برای سفارش انلاین پیتزا زاور شیراز، به لینک https://snappfood.ir/restaurant/menu/%D9%81%D8%B3%D8%AA_%D9%81%D9%88%D8%AF_%D8%B2%D8%A7%D9%88%D8%B1-r-3dg197 مراجعه کنید.

سفارش آنلاین از پیتزا زاور شیراز با اسنپ فود

در صورتی که زمان کافی برای مراجعه به محل این رستوران فست فودی را نداشته باشید، می‌توانید از راه حل جایگزین سفارش آنلاین از اسنپ فود شیراز، بهره ببرید. به این شکل کافی است که از اپلیکیشن یا نسخه دسکتاپ اسنپ فود استفاده کرده و به راحتی سفارش غذای خود از فست فود پیتزا زاور را ثبت کنید. مدت زمان زیادی طول نخواهد کشید که سفارش شما به وسیله پیک اسنپ فود، به محل آدرس ارسال شود. شما نیز اگر تجربه‌ای در خصوص این پیتزا فروشی در شهر شیراز دارید، حتما آن‌ها را فارغ از مثبت و منفی، در بخش نظرات با ما و دیگر کاربران ما به بحث و اشتراک بگذارید.

0 0 votes
به این مطلب امتیاز بدهید
عضویت
اطلاع رسانی
0 نظر خود را بنویسید
Inline Feedbacks
View all comments