You are currently viewing پروتز انگشت پا چیست؟ قیمت پروتز انگشتان پا قطع شده در 1401 اعلام شد؟!
پروتز انگشت پا

پروتز انگشت پا چیست؟ قیمت پروتز انگشتان پا قطع شده در 1401 اعلام شد؟!

پروتز انگشت پا، یک جایگزین بسیار مناسب و شایسته برای زمانی است که فرد یک یا چند انگشت پای خود را از دست داده است. در این شرایط می بایست برای دریافت قیمت به بهترین مراکز ساخت پروتز مراجعه، و اطلاعات لازم را از آنها دریافت کرد.
بررسی قیمت و عوامل تاثیرگذار روی قیمت پروتز انگشتان پا، موضوع صحبت ما در این متن است. اگر علاقه مندید در این رابطه اطلاعات بیشتری به دست آورید، ما را در ادامه همراهی کنید.

پروتز انگشتان پا چیست؟ یک معرفی جامع و کامل از این نوع پروتز

پروتزی که به جای انگشت پا قرار می گیرد، همان اندام مصنوعی است که فرد در هنگام قطع انگشت مجبور است آن را نصب کند. نکته مهمی که خوب است در مورد لزوم نصب این نوع پروتز بدانید، این است که فرد در اثر قطع انگشت یا انگشتان پا، توان راه رفتن را از دست نمی دهد، اما شکل راه رفتن او تحت تاثیر قرار گرفته و این موضوع است که باعث نارضایتی و ناراحتی فرد درگیر با قطع عضو می شود.
طبق خبرگزاری های فارس، تسنیم، مشرق و ایلنا، پایار، یکی از بهترین مراکز ساخت پروتز انگشت پا در کشور است. طبق آماری که این خبرگزاری ها منتشر کرده اند، این کلینیک ارتوپدی فنی به یکی از کلینیک های سرآمد در کشور تبدیل شده است.
زمانی که فرد یکی از انگشتان پای خود را از دست می دهد، شاید با مشکلات زیادی درگیر نشود. دردسرها زمانی خود را نشان می دهند که فرد بیش از یک انگشت را از دست داده و هنوز چند انگشت سالم در پای خود دارد. فردی که در چنین وضعیتی قرار می گیرد، باید برای نصب پروتز انگشت پا اقدام کند؛ البته اگر نمی خواهد انگشتان سالم پا نیز درگیر یک تغییر آزاردهنده شوند. قطع یک یا دو انگشت در پا، به مرور زمان باعث ایجاد بدفرمی در پا می شود و اینجاست که قطع انگشتان و فقدانشان، زندگی فرد را تحت تاثیر قرار می دهد.
وقتی انگشت پا قطع می شود، ظاهر پا نیز نامتعارف به نظر آمده و این موضوع باعث ناراحتی فرد می شود. برای آنکه ناراحتی های روحی فرد کاهش پیدا کند، مجبور است برای ساخت این پروتز اقدام کرده و قدمی موثر برای بهبود روند زندگی بردارد.

عامل بسیار مهم و تاثیرگذار بر قیمت پروتز

3 عامل بسیار مهم و تاثیرگذار بر قیمت پروتز انگشتان پا که باید بدانید

فردی که می خواهد برای ساخت پروتز انگشت پا اقدام کند، چاره ای جز شناخت عوامل تاثیرگذار بر قیمت این نوع پروتز ندارد. وقتی فردی دانش خود را در مورد این موضوع افزایش می دهد، تصمیم گیری و تعیین نوع پروتز برای او راحت تر خواهد بود. سه عامل بسیار مهمی که باعث تغییر قیمت پروتز انگشتان در پا می شود، به شرح زیر است:
1- وسعت اندام قطع شده
هر قدر وسعت اندام قطع شده در فرد بیشتر باشد، هزینه ای که برای ساخت پروتز باید پرداخت کند، بیشتر خواهد بود. این یک مساله کاملا بدیهی است و نیاز به ارائه دلایل عجیب و غریب ندارد. در موارد وسیع قطع عضو، متریال بیشتری برای ساخت پروتز به کار برده و به همین دلیل است که در قطع عضو گسترده، هزینه ساخت پروتز افزایش پیدا می کند.
2- متریال به کار برده شده در تولید پروتز
موضوع دیگری که آن نیز در نوع خود اهمیت بسیار زیادی داشته و مستقیما روی قیمت پروتز انگشت پا تاثیر می گذارد، نوع متریالی است که برای ساخت پروتز به کار برده می شود. امروزه، کلینیک ها از موادی منعطف به نام سیلیکون استفاده کرده و پروتزهایی کاملا شبیه به انگشتان طبیعی بدن فرد می سازند.
3- متد ساخت پروتز
متدی که برای ساخت پروتز رعایت می شود، بر قیمت پروتز تاثیر دارد. برخی کلینیک های مطرح در کشور، پروتز را با توجه به آخرین فناوری ها می سازند و پروتزی مدرن و با قابلیت های فراوان در اختیار افراد قرار می دهند.

قیمت پروتز انگشت پا
قیمت پروتز انگشت پا

قیمت پروتز انگشت پا در سال 1401 چقدر است؟

با توجه به تمامی نکاتی که در فوق مطرح کردیم، الان متوجه شدید که قیمت پروتز انگشتان پا در کشور از یک عدد ثابت پیروی نمی کند. اگر بنا به هر دلیلی انگشت یا انگشتان پای خود را از دست داده اید و نمی خواهید دچار بدشکلی و بدفرمی در پا شوید و یا راه رفتنتان تحت تاثیر این اتفاق قرار گیرد، فرصت را تلف نکرده و بهترین و معتبرترین کلینیک ارتوپدی در کشور را برای ساخت پروتز انتخاب کنید.
کلینیک های ارتوپدی معتبر و مطرح در کشور، با توجه به اینکه شما چه حجمی از انگشتان خود را از دست داده اید و اینکه میزان فعالیت هایتان در روز چقدر است، برای ساخت پروتز انگشت پا اقدام می کنند. درست است که تعداد کلینیک های فعال در کشور، خصوصا در سال های گذشته رو به افزایش گذاشته است، اما هنوز هم می توان با اندکی تحقیق و جستجو مرکزی را پیدا کرد که تنها دغدغه و نگرانی اش، رفع، و کاهش مشکلات شما در اثر قطع عضو باشد. ما، یکی از این کلینیک های معتبر و مطرح را در ادامه معرفی کرده ایم.

قهرمانان پارالیمپیک برای تهیه پروتز انگشت پا این روش را انتخاب می کنند!!!

پروتز انگشت پا، باعث ایجاد شرایطی بسیار راحت و نرمال در هنگام راه رفتن خواهد شد. این پروتز مانع از ایجاد بدفرمی در شکل پا می شود و به فرد کمک می کند اعتماد به نفس لازم برای حضور در اجتماع را به دست آورد. توصیه ما به تمامی کسانی که در اثر قطع عضو در گوشه خانه خود را پنهان کرده اند، این است که به یک کلینیک ارتوپدی معتبر مراجعه کرده و اقدامات لازم برای ساخت پروتز را انجام دهد.
کلینیک ارتوپدی فنی پایار، از آن مجموعه هایی است که تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا افراد در بهترین و نرمال ترین شرایط زندگی کنند و تنها به مسیر پیش روی خود توجه و دقت داشته باشند. اگر انگشت پای خود را از دست داده و می خواهید به روزهای شاد زندگی تان برگردید، با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید و اطلاعات مورد نیاز را از آنها دریافت کنید. برای ارتباط با دکتر نام آشنا این مجموعه

3.3 4 votes
به این مطلب امتیاز بدهید
عضویت
اطلاع رسانی
0 نظر خود را بنویسید
Inline Feedbacks
View all comments