You are currently viewing هندوانه و عسل داروی طبیعی افزایش میل جنسی
هندوانه و عسل داروی طبیعی افزایش میل جنسی

هندوانه و عسل داروی طبیعی افزایش میل جنسی

هندوانه و عسل داروی طبیعی افزایش میل جنسی

به گزارش العربیه محققان آمریکایی به تازگی به این نتیجه رسیده اند که خواص هندوانه همان ویژگی های داروی جنسی ویاگرا را در بر دارد.

دکتر بیمو پاتیل رئیس مرکز تحقیقات دانشگاه ” ایه آندام ” در ایالت تکزاس می گوید هندوانه حاوی ماده phyto-nutrients است که با ورود به جسم انسان به اسید Arginine تبدیل می شود.

براساس این گزارش اسید Arginine خود باعث افزایش اکسید نیتریک باز ‌کننده عروق می‌شود که اثر آن مشابه ویاگرا می ‌باشد. علاوه بر این هندوانه حاوی ماده سیترولین است که این ماده همچنین نقش بازکننده عروق خونی و در نتیجه افزایش میل جنسی و توانایی را در جسم انسان دارد.

دکتر پاتیل می گوید هندوانه علاوه بر اینکه می تواند به عنوان داروی جنسی طبیعی بکار رود اما در مقاسیه با داروی ویاگرا ، بدون عوارض جانبی باعث گردش خون در جسم انسان می شود.

این گزارش می افزاید دانشمندان به دنبال تولید یک نوع هندوانه ترکیبی هستند که دارای مقدار زیادی مواد “سیترولین” موجود در پوست هندوانه می باشد تا از ین پس بجای انداختن در زباله بتوان از پوست این ماده خوراکی هم استفاده کرد.

هندوانه را با عسل طبیعی مصرف نموده و نتیجه را مشاهده نمائید.

هندوانه و عسل داروی طبیعی افزایش میل جنسی
هندوانه و عسل داروی طبیعی افزایش میل جنسی

خواص هنداونه و عسل

آب هندوانه و عسل طبیعی خواص فراوانی دارند. با این حال برخی از این خواص بسیار شاخص و مورد توجه بوده و بیشتر می توانیم آن را در نظر بگیریم. بسیاری از خواص هنداونه در کنار عسل طبیعی تکمیل می شود و برخی مضرات هنداونه نیز با ترکیب عسل، خنثی خواهد شد.

با این حال توجه داشته باشید که مصرف هندوانه محدودیت زمانی دارد! یعنی وقتی از خواص هندوانه می گوییم، منظور خوردن هندوانه نهایتا تا روزهای ابتدایی پاییز است. پس از آن، مصرف هندوانه نه تنها خاصیت چندانی برای بدن ندارد؛ بلکه می تواند دلیلی برای بیماری های مختلف در بدن انسان باشد. هندوانه میوه ای تابستانی برای شرایط فصل تابستان است و نباید در غیر از این فصل خورده شود.

این یعنی رسم خوردن هندوانه در شب یلدا، متاسفانه یکی از رسوم اشتباهی است که طب سنتی آن را رد می کند. مگر در مناطقی خاص و برای افرادی خاص؛ نه برای همه افراد در هر سنی با هر نوع مزج و شرایط بدنی!!! البته برخی محققان بر این باورند که ممکن است اضافه شدن عسل طبیعی به آب هندوانه بتواند آن را در ماه های ابتدایی پاییز نیز بدون مشکل کند.

نوشیدنی طبیعی درمان بی میلی جنسی :

هندوانه را پوست کنده و داخل مخلوط کن بریزید و میکس کنید ؛ توجه کنید قسمت های سفید رنگ هندوانه هم همراه قسمت های قرمز رنگ داخل دستگاه میکس شوند.

حدود یک لیتر از این مخلوط را داخل کتری یا قابلمه  روی حرارت قرار دهید تا به مرحله جوشیدن برسد. وقتی آب هندوانه حدود ۵ دقیقه جوشید آب یک لیمو را به آن اضافه میکنیم و خوب هم میزنیم تا با یکدیگر ترکیب شوند.

بعد از اضافه کردن آب لیمو بگذارید آب هندوانه همچنان به جوشیدن ادامه دهد تا حجمش نصف شود!

سپس معجون  آب هندوانه و آب لیمو را از روی حرارت برداشته و اجازه دهید تا سرد شود ، بعدش در یک ظرف ریخته و در یخچال نگدارید

در صورت تمایل میتوانید کمی عسل طبیعی هم به آن اضافه کنید. (البته وقتی مخلوط شما داغ است عسل را اضافه نکنید بلکه وقتی ولرم شد عسل را اضافه کنید) کلیک کنید -> سفارش عسل طبیعی

هندوانه افزایش میل جنسی

دکتر بیمو پاتیل رئیس مرکز تحقیقات دانشگاه ” ایه آندام ” در ایالت تکزاس می گوید هندوانه حاوی ماده phyto-nutrients است که با ورود به جسم انسان به اسید Arginine تبدیل می شود.براساس این گزارش اسید Arginine خود باعث افزایش اکسید نیتریک باز ‌کننده عروق می‌شود که اثر آن مشابه ویاگرا می ‌باشد.به گزارش سلامت نیوز به نقل از ویستا ؛ علاوه بر این هندوانه حاوی ماده سیترولین است که این ماده همچنین نقش بازکننده عروق خونی و در نتیجه افزایش میل جنسی و توانایی را در جسم انسان دارد.

دکتر پاتیل می گوید هندوانه علاوه بر اینکه می تواند به عنوان داروی جنسی طبیعی بکار رود اما در مقاسیه با داروی ویاگرا ، بدون عوارض جانبی باعث گردش خون در جسم انسان می شود.این گزارش می افزاید دانشمندان به دنبال تولید یک نوع هندوانه ترکیبی هستند که دارای مقدار زیادی مواد “سیترولین” موجود در پوست هندوانه می باشد تا از ین پس بجای انداختن در زباله بتوان از پوست این ماده خوراکی هم استفاده کرد.

روش استفاده از نوشیدنی تقویت کننده میل جنسی:

بهتر است هر روز ۲ قاشق غذا خوری هنگام صبح و ۲ قاشق غذاخوری هنگام عصر مصرف کنید.

این مطالب را هم بخوانید : عسل و تقویت قوای جنسی ۱۰۰% عملی – تقویت جنسی و افزایش اسپرم

3 2 votes
به این مطلب امتیاز بدهید
عضویت
اطلاع رسانی
0 نظر خود را بنویسید
Inline Feedbacks
View all comments