You are currently viewing مقایسه قیمت های کاشت ابرو طبیعی
مقایسه قیمت های کاشت ابرو طبیعی

مقایسه قیمت های کاشت ابرو طبیعی

مقدمه

کاشت ابرو یک راه حل همیشگی برای کسانی است که به هر دلیلی با ریزش ابرو ها مواجه شده اند، یا این که ابرو های خود را از دست داده اند. شما با استفاده کردن از این عمل زیبایی، می توانید حالت دلخواه به ابرو های خود دهید و برای همیشه با مشکل کم پشتی ابرو خداحافظی کنید.

این روش کاملا طبیعی است، به همین خاطر افراد بسیاری برای زیبایی خود از آن استفاده می کنند. ولی نکته ای وجود دارد که برخی افراد را در همان ابتدا برای انجام این عمل کمی مردد می کند، آن نکته هزینه کاشت ابرو است. به همین دلیل قصد داریم در این مقاله به هزینه کاشت ابرو و عوامل موثر در تعیین آن و هم چنین مقایسه قیمت های کاشت ابرو بپردازیم.

هزینه کاشت ابرو

افراد بسیاری قصد دارند، که در کلینیک های کاشت ابرو، این عمل زیبایی را انجام دهند. ولی همواره در ابتدا این سوال در ذهن آن ها به وجود می آید، که هزینه کاشت ابرو چقدر است؟ آیا هزینه های کاشت ابرو بستگی به شرایط خاصی دارد؟ ما در ادامه به این سوالات پاسخ می دهیم.

در واقع روش های بسیاری برای انجام این عمل زیبایی وجود دارد، که انتخاب کردن هر یک از این روش ها به عواملی هم چون ، ویژگی ها و شرایط فرد متقاضی و نظر پزشک متخصص، بستگی دارد. هر یک از این روش های کاشت ابرو، دارای سختی های مخصوص به خودش است، که همین دلیل موجب شده قیمت کاشت ابرو طبیعی در روش های گوناگون نسبت به یک دیگر، متفاوت باشد.

هم چنین نکته دیگری که وجود دارد و باید بدانید این است، که پس از کاشت ابرو امکان این که، به ترمیم و افزایش تراکم مو نیاز شود، وجود دارد که طبیعتا در بیش تر شدن قیمت کاشت مو و یا ابرو تاثیرگذار است.
عامل دیگری که در مشخص شدن قیمت های کاشت ابرو تاثیر دارد، میزان معروفیت پزشک متخصص است. زیرا هر اندازه که پزشک از تجربه و سابقه کاری بالایی برخوردار باشد ممکن است، هزینه بیش تری را برای انجام عمل دریافت کند.

امروزه علم پزشکی و تکنولوژی روز به روز در حال رشد سریع و پیشرفت چشم گیر است و دستگاه ها و ابزار های فراوانی و جدیدی وارد حیطه کاشت ابرو شده اند، که موجب راحتی و سریع تر شدن انجام کاشت ابرو شده است. برای نمونه بعضی از متدها مثل کاشت ابرو به روش SUT با استفاده از دستگاه مخصوص و هوشمند، که از عملکرد بسیار بالا و سرعت و دقت فراوانی نسبت به روش های دستی برخوردار است، انجام می گیرد. پس قطعا استفاده از این دستگاه های پیشرفته تاثیر بسزایی در تعیین هزینه کاشت ابرو دارد.

همچنین موقعیت جغرافیایی نیز معیاری برای مشخص شدن هزینه کاشت ابرو طبیعی، محسوب می شود، زیرا این امکان وجود دارد، که کلینیک زیبایی و پزشکان بعضی از شهرستان ها به خاطر، عدم وجود دانش و مهارت و استفاده کردن از روش های قدیمی و ارزان، هزینه کم تری را نسبت به کلان شهر ها دریافت کنند.

ولی با در نظر گرفتن عوامل و معیار هایی که در بالا بیان کردیم، هزینه کاشت ابرو به صورت کلی و عمومی، وابسته به تعداد گرافت های پیوند شده است و به تعداد آن گرافت ها بستگی دارد. زیرا با زیاد شدن گرافت های پیوند شده، هزینه هم بیش تر می شود. با در نظر گرفتن معیار های ذکر شده، نمی توان هزینه مشخصی را برای عمل کاشت ابرو تعیین کرد. پس برای اطلاع از هزینه مشخص شده، باید به کلینیکی که قصد انجام این عمل را دارید، مراجعه کنید.

به این نکته توجه کنید که کاشت ابرو جزو عمل های زیبایی محسوب می شود، پس بیمه تحت پوشش خود قرار نمی دهد. ولی بعضی پزشکان معتقد اند، اگر که این عمل به جهت بیماری یا جراحت خاصی انجام گیرد. امکان این وجود دارد، که بیمه هزینه این عمل را پرداخت نماید، برای این که از جزئیات بیش تری باخبر شوید، به شرکت بیمه خود مراجعه کرده و به مشورت با آن ها بپردازید.

در کلینیک الهام می توانید در کنار کاشت ابرو، از خدماتی نظیر جوانسازی پوست صورت و یا تزریق چربی در گونه ها نیز بهره مند شوید.

مقایسه قیمت های کاشت ابرو طبیعی
مقایسه قیمت های کاشت ابرو طبیعی

مقایسه قیمت کاشت ابرو در ایران و سایر کشور ها

تعداد بسیاری از متخصصین و پزشکان آموزش دیده و ماهر در کشورمان ایران هستند، که در کلینیک های معتبر کاشت ابرو در حال خدمت رسانی اند. به همین جهت هزینه کاشت ابرو در ایران، نسبت به کشور های دیگر مانند ترکیه و کشور های اروپایی که در حیطه عمل های زیبایی بسیار پیشتازند، کم تر است. به صورت کلی هزینه کاشت ابرو حدودا بین 3000 دلار الی 6000 دلار است، که این هزینه به دستمزد پزشک تجهیزات و دستگاه ها و هزینه خدمات مربوط می شود. هزینه حدودی کاشت ابرو در شهر تهران، که از کلینیک های بسیار کاشت ابرو، و پزشکان حرفه ای برخوردار است، رقمی بین 7 میلیون الی 10 میلیون می شود.

در صورتی که،در کشور هایی مثل آمریکا، این رقم به 15000 دلار می رسد. به همین جهت بسیاری از افرادی که قصد دارند این عمل زیبایی را انجام دهند، به کشور هایی مانند ایران و ترکیه مراجعه می کنند، و متخصصان و پزشکان ایرانی در این زمینه، کارنامه بسیار خوبی را از خود در پاسخ به این اعتماد، بر جای گذاشته اند.

ارزان ترین کلینیک کاشت ابرو

کلینیک های گوناگونی وجود دارد که با توجه به ابزار ها و تجهیزات و دستگاه های مورد استفاده برای کاشت ابرو، از قیمت های مختلفی برخوردار هستند. مطمعنا کلینیک هایی که دارای ابزار های پیشرفته تر اند، هزینه بیش تری را برای این عمل دریافت می کنند. هم چنین در بعضی اوقات این امکان وجود دارد که کلینیکی طرح های تخفیفی برای مشتریان قرار دهد. اما شما می توانید در ارزان ترین کلینیک کاشت ابرو یعنی کلینیک الهام، عمل کاشت ابرو را با پایین ترین هزینه و بالا ترین کیفیت انجام دهید.

نتیجه گیری

همان طور که خواندید، عوامل بسیاری در تعیین هزینه عمل کاشت ابرو وجود دارد، که با توجه به این عوامل شما می توانید کلینیک مد نظر خود را انتخاب کنید و این عمل زیبایی را انجام دهید. هم چنین توجه به این نکته بسیار مهم است، که تجربه بیش تر پزشکان کلینیک، تضمینی برای عرضه کیفیت کار بهتر و نتیجه عالی تر است. با انتخاب کلینیک الهام می توانید به این کیفیت و نتیجه عالی دست یابید.

2 2 votes
به این مطلب امتیاز بدهید
عضویت
اطلاع رسانی
0 نظر خود را بنویسید
Inline Feedbacks
View all comments