You are currently viewing طرز تهیه شربت عسل برای لاغری
طرز تهیه شربت عسل برای لاغری

طرز تهیه شربت عسل برای لاغری

طرز تهیه شربت عسل برای لاغری ! عسل یک شیرین کننده 100% طبیعی است که در مقابله با قندهای سفید و تصفیه شده حاوی مواد مغذی سالم برای بدن می باشد. نوشیدن یک لیوان شربت عسل میل خوردن میان وعده های شیرین و فاقد ارزش غذایی را کاهش می دهد و به این ترتیب حدود 64 درصد کالری کمتری دریافت می کنید.

کاهش مصرف این میان وعده ها که حاوی قند تصفیه شده هستند روند کاهش وزن ( لاغری ) را سرعت می دهد. با این حال نمی توانید در کنار شربت عسل پرخوری نیز بکنید و انتظار داشته باشید لاغر شوید. کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام در نتیجه ی اصلاح رژیم غذایی و فعالیت بدنی است. بنابراین نمی توان از هیچ ماده ی غذایی انتظار معجزه داشت.

در این نوشته طرز تهیه انواع شربت با عسل را برای شما مینویسم.

شربت سرکه و عسل

از عسل و سرکه ترکیبی درست می کنند که دو برابر عسل و یک برابر سرکه است که اکسی مل نام دارد . بسیار خوشمزه بوده و مصرف طبی دارد .

شربت عسل (عسل محلول در آب )

یک یا دو قاشق غذا خوری را در یک لیوان ولرم مخلوط کرده و بنوشید.

طرز تهیه شربت عسل برای لاغری
طرز تهیه شربت عسل برای لاغری

شربت آب لیمو با عسل

یک یا دو قاشق غذا خوری عسل را با یک قاشق چای خوری آب لیمو ترش در یک لیوان آب ولرم مخلوط کرده و پس از سرد شدن بنوشید.

شربت آب پرتقال با عسل

الف: نصف لیوان آب پرتقال و نصف آب نارنگی را با مقداری عسل مخلوط نموده و پس از سرد شدن در یخچال با انداختن تکه های یخ در آنمصرف نمایید.

ب:زرده تخم مرغ را هم زده و با یک لیوان آب پرتقال مخلوط و مقداری عسل م کمی خامه به آن افزوده مصرف نمایید. می توانید از مخلوط کردن آب پرتقال و عسل هم شربت تهیه نمایید.

شربت به لیمو با عسل

نصف لیوان آب سیب را در نصف لیوان پرتقال و قدری عسل مخلوط کرده ودر موقع مصرف یک پرتقال برای تزئین در لیوان می اندازیم.

طرز تهیه شربت عسل برای لاغری

یک نوشیدنی لذیذ

نصف لیوان آب سرد را با نصف لیوان آب پوره شاتوت مخلوط کنید و مقداری عسل جهت شیرین شدن به آن اضافه کرده ودر آخر مقداری جوز هندی روی آن پاشیده .تکه های یخ در لیوان می اندازید و مصرف می نمایید.

شیر و عسل

عسل به علت داشتن مواد معدنی اگر همراه شیر مصرف شود یک غذای کامل را تشکیل می دهد. بعضی از محققین تا کید می کنند که به مدت ۱۲ هفته می توان به عنوان غذا فقط از شیر وعسل و و یتامین استفاده نمود بدون اینکه در بدن هیچ گونه کمبودی از نظر مواد غذایی پدیدار شود.

مخلوط شیر وعسل از مغذی ترین و شفابخش ترین غذاها بوده و مصرف آن برای همه مخصوصا اطفال بسیار نافع است زیرا سریع الجذب بوده . به آسانی هضم می گردد. چنانچه دو قاشق غذا خوری عسل را در یک لیوان شیر گرم حل نموده و بنوشید یک نوشابه بی نهایت مقوی و دلچسب است.

دکتر hay dak فردی که زندگیش را صرف تحقیق عسل و زنبور عسل نمود مدت سه ماه فقط یک لیوان شیر و ۱۰۰ گرم عسل غذای او بود که بعد از این مدت .به جز مختصری کمبود ویتامین c، کوچکترین آثار و عوارض و ناراحتی در بدنش دیده نمی شد.

شاید فکر کنید عسل ماده مناسبی برای رژیم لاغری نیست اما باید آنرا مصرف کنید تا نظرتان عوض شود از این به بعد عسل را در رژیم لاغری خود بگنجانید .

برای خرید عسل طبیعی اینجا کلیک کنید.

این دستور ها را هم ببینید : صبحانه با جو دوسر پرک – طرز تهیه آب عسل طبی

0 0 votes
به این مطلب امتیاز بدهید
عضویت
اطلاع رسانی
0 نظر خود را بنویسید
Inline Feedbacks
View all comments