You are currently viewing دمنوش لاغری نیوشا
دمنوش لاغری نیوشا

دمنوش لاغری نیوشا

دمنوش لاغری نیوشا در واقع مجموعه ای از چند دمنوش هست که با عنوان پکیج لاغری نیوشا یا پک لاغری نیوشا نیز شناخته می شود. همچنان که میدانید شرکت نیوشا دمنوش های مختلفی را تولید می کند و اغلب به شکل تی بگ (چای کیسه ای) بسته بندی میکند و در اختیار مصرف کننده قرار میدهد البته 2-3 مورد هم هست که بصورت باز و غیر تی بگ هست اما عموما تی بگ هستند. در این تی بگ ها مقداری چای (سبز یا سیاه) هست به اضافه مقداری دمنوش گیاهی مثلا نعنا یا نعنا فلفلی یا رزماری  و … مقدار این مواد به گونه در نظر گرفته شده که هم موثر باشند و خواص دارویی داشته باشند و هم طعم و مزه خوبی داشته باشند. مثلا من خودم وقتی عرق نعنا میخورم یا نعنای خالی دم میکنم و  میخورم خیلی از طعم آن خوشم نمی آید اما طعم دمنوش نعناع نیوشا را خیلی میپسندم.

خب از بحث دور نشویم. برگردیم سر بحث دمنوش لاغری نیوشا ، در پکیج لاغری نیوشا دمنوش های مختلفی قرار دارند که هر کدام خاصیتی دارند و کاری انجام میدهند که به لاغری و کاهش وزن شما کمک کنند و از این مهمتر سلامتی شما را ارتقا بدهند.

یک دمنوش اشتهای شما را کاهش میدهد تا ورودی کالری به بدن شما کم شود ، یک دمنوش متابولیسم و سوخت و ساز بدن شما را افزایش میدهد تا مصرف کاری در بدن شما زیاد شود، یک دمنوش آرامش بخش هست و باعث میشود پرخوری های عصبی شما کاهش پیدا کند یک دمنوش خاصیت چربی سوزی دارد و باعث میشود چربی ها در بدن شما بهتر شکسته شود یک دمنوش تاثیر بیشتری بر روی چربیهای سلولیت دارد و آنها را آب میکنم یک دمنوش به بهتر خوابیدن شما کمک میکند و … همه اینها دست به دست هم میدهند تا شما از پرخوری دور شوید از تنبلی دست بردارید و کمی تحرک داشته باشید و در نتیجه اش هم وزنتان کم میشود و لاغر میشوید هم سلامتی خود را بهتر میکنید.

ما اینجا در مجموعه هزارگیاه با تک تک افراد صحبت میکنیم و طبق شرایط شما دمنوش ها را برای تعیین میکنیم مثلا اگر شما مشکل خواب نداشته باشید دمنوش های بهبود دهنده کم خوابی را به شما نمیدهیم . بنابراین لازم است حتما شرایط شما را کامل بدانیم اعم از اینکه قد و وزن و سنتان چقدر است و اینکه علت چاقی شما چیست زیاد غذا میخورید کم تحرک هستید کم کاری یا پرکاری تیرویید دارید عصبی هستید و پرخوری عصبی دارد همه اینها با هم یا هیچ کدام طبع بدنی تان سرد است یا گرم ! و بعد با بررسی کردن این موارد دمنوش هایی که اولا مناسب باشند برای برطرف کردن این مشکلات و دوم کمک کند به کاهش وزن را به شما پیشنهاد میدهیم.

برای پر کردن فرم مشاوره سلامت اینجا کلیک کینید.

خبر خوب اینکه مشاوره سلامت رایگان هست و هزینه ای ندارد ما بعد از دیدن شرایط شما پیشنهادات خود را میگوییم هزینه اش را هم می گوییم دوست داشتید بخرید و به خوتان کمک کنید دوست هم نداشتید جانتان سلامت دیگر بهتر از این چه میشود؟

دمنوش لاغری نیوشا شامل چه چیزهایی است؟

دمنوش رزماری و گل محمدی – دمنوش دارچیندمنوش بلوبریدمنوش گزنه و برگ زیتون – دمنوش خارمریم شاتره و کاسنی – دمنوش نعنا فلفلیدمنوش حس خوب زندگیدمنوش کرنبریدمنوش زنجبیلدمنوش به لیمودمنوش بهارنارنجدمنوش بادرنجبویهدمنوش 4 گیاهدمنوش چای ترشدمنوش ریز میوه های قرمزدمنوش معجون رویایی

زیاد شد؟ خب به هرکس با توجه به شرایطش برخی از اینها داده میشود ! برای آشنایی بیشتر با هر کدام از دمنوش ها کافیست رویشان کلیک کنید.

برای لاغر شدن چه باید بکنیم ؟

اینو سوال جواب ساده و کوتاه دارد و جواب بلند!

اول جواب بلند : باید کمتر بخوریم تا کالری کمتری به بدن برسد و بیشتر فعالیت کنیم تا کالری بیشتر بسوزانیم به این ترتیب وقتی ورودی از خروجی کمتر بشود بدن از چربیهایش میسوزاند تا امرژی بدست بیاورد اما این فقط تئوری کار است در عمل پدر صاحب بچه در می آید (دور از جان شما) تا این توازن را برقرار کند.

در عمل وقتی فقط خوردن را کاهش بدهید بدن هوشمند ما فعالیت را هم کاهش میدهد تا با کمبود انرژی مواجه نشود بنابراین رژیم کم خوردن به تنهایی جواب نمیدهد.

وقتی شروع به ورزش میکنید متناسب با سنگینی ورزشی که انجام میدهید اشتهای شما هم باز میشود و بیشتر میخورید! و اینبار نه تنها لاغری نمی شوید که چاق هم میشوید!!

پس چه کنیم ؟ واقعیت این است که در عمل لازم است هم ورزش کنیم و یا دست کم تحرک بیشتر داشته باشیم و هم اشتها (اژدها) خود را سرکوب کنیم که زیاد نخوریم همچنین باید بتوانیم راهی پیدا کنیم که چربیهای داخل بدن زودتر بسوزند تا در مواقعی نیاز از انرژی آنها استفاده نکنیم (بجای خوردن بیشتر).

و …

ولش کن!! برویم سراغ جواب کوتاه : فرم مشاوره را پر کنید یا یک تلفن به من بزنید (09196071147) تا بدانم چه شرایطی دارید و راه کار قدم به قدم به شما بگویم هم یکسری دمنوش بدهم که خوشمزه باشند و بخورید هم موثر باشند و اشتهای شما را کنترل کنند و به چربی سوزیتان کمک کنند هم برنامه ورزشی به شما بدهم .

مشاوره رایگان سلامتی

دمنوش کاهش وزن نیوشا

دمنوش نیوشا

3 1 vote
به این مطلب امتیاز بدهید
عضویت
اطلاع رسانی
0 نظر خود را بنویسید
Inline Feedbacks
View all comments