You are currently viewing عسل و گردو
عسل و گردو

عسل و گردو

عسل و گردو

مصرف عسل و گردو:
عسل و میوه های مغزدار مثل گردو، فندق و پسته باعث کاهش کلسترول خون می شوند.
افرادی که تصمیم دارند کلسترول خود را کاهش دهند باید عسل ، بادام ، پسته و فندق را هم به میوه ها و سبزی های رژیمی خود اضافه کنند.

تحقیقات نشان داده که عسل حاوی مقادیر زیادی آنتی اکسیدان است و مانند اسفناج ، سیب ، پرتقال و توت فرنگی می تواند با رادیکال های آزاد تولید شده در بدن که به سلولها آسیب می رساند، مبارزه کند.

مغز گردوی ایرانیخرید عسل طبیعی

عسل و گردو
عسل و گردو

خواص عسل و گردو

در یک بررسی ، 25 مرد 18تا 68 ساله در مدت پنج هفته آزمایش شدند و در این مدت هر یک از آنها روزانه 4قاشق غذاخوری عسل که در یک لیوان آب حل شده بود، می خوردند.
پس از پایان 5 هفته نشان داده شد که سطح آنتی اکسیدان ها در خون این افراد نسبت به پیش بالاتر رفته و میزان کلسترول آنها پایین تر آمده است.

در مطالعه دیگری هم نشان داده شده که مصرف میوه های مغزدار مثل بادام با این که خودشان حاوی چربی هستند، ولی چون چربی آنها از نوع چربی غیراشباع است ، باعث کاهش میزان کلسترول بد یا LDLشده است و در نتیجه خطر بیماری های قلبی را کاهش می دهد هم عسل ، هم بادام و فندق و… تنها در صورتی که به اندازه و به همراه سایر میوه ها و سبزی های مصرف شوند تاثیرگذار خواهند بود.

0 0 votes
به این مطلب امتیاز بدهید
عضویت
اطلاع رسانی
3 نظر خود را بنویسید
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
خرید مغز گردو ایرانی
2 سال گذشته

برای خرید گردو بصورت مغز و یا آسیاب شده سایت نوگردکان رو پیشنهاد میکنم

Alana Y. Donovan
10 سال گذشته

پژوهشگران علوم پزشکی در کشور آلمان می گویند نتایج تحقیقات آنان نشان داده است که میوه ها و سبزی های سرشار از آنتی اکسیدان ها مانند اسفناج می تواند نقش مهمی در پیشگیری از ابتلا به آلزایمر داشته باشد.

Belinda Mcclure
10 سال گذشته

– میلیون ها کودک در سراسر دنیا دچار شب کوری ودیگر بیماری های ناشی از کمبود ویتامین A هستند ، این سبزی ها که به علت داشتن ماده ای که در بدن ما به ویتامین A تبدیل می شوند ، می توانند از بروز این بیماری ها پیشگیری کنند .