You are currently viewing عسل هزارگیاه
عسل هزارگیاه

عسل هزارگیاه

به وب سایت عسل هزارگیاه خوش آمدید

عسل هزارگیاه در زنبورستان برادران حاتمی تولید میشود کندو های این زنبورستان در روستای کاسوا قرار دارد در هوایی ییلاقی که کوهایی پر از گیاهان مختلف دارد و زنبور ها از شهد این گیاهان برای ساختن عسلی که شفای بسیاری از بیماریها در آن می باشد استفاده میکنند و همین دلیل نامگذاری این عسل با نام هزارگیاه شده است.

گلهای گون ، بابونه ، شبدر ، گل ختمی ، گل محمدی ، گل پونه ، موسیر ، خنک ، سنجد ، کنگر ، شکوفه درختان و … در منطقه فراوان هست و عسل ها از شهد این گل توسط زنبور جمع آوری می شود.

افتخار داریم عسلی با کیفیت و خالص را به شما بزرگواران تقدیم نماییم.

عسل هزارگیاه
عسل هزارگیاه

این روزها عسل طبیعی خیلی کمیاب شده است و بازار پر شده از عسل های تقلبی اما ما بنابر تعهد انسانی که در خود سراغ داریم عسل طبیعی را برای استفاده شما عزیزان فراهم کرده و با کمترین قیمت ممکن عرضه میکنیم .

به لحاظ طبیعی بودن عسل هزارگیاه این عسل برای بیماران دیابتی قابل استفاده می باشد همچنین برای پوشش و بهبود زخم ها و نواحی جراحی شده و … تا حتی این عسل برای تزریق واژینال نیز استفاده شده است.

عسل تنها ماده غذایی طبیعی است که فاسد نمی‌شود.

سلامت شما بزرگترین هدف ماست و از همه چیز مهم تر است و برای چند تومان سود هرگز به خودمان اجازه نمیدهیم سلامتی شما را به خطر بیاندازیم.

رضایت شما در اولویت کاری ماست و آنرا با هیچ سودی عوض نمیکنیم . ما کاملا از کیفیت بالا و طبیعی بودن عسل خود اطمینان داریم با این وجود خریداران محترم عسل هزارگیاه چنانچه بعد از خرید به هر دلیلی راضی نبودند میتوانند عسلشان را پس فرستاده و مبلغ پرداختیشان را دریافت کنند. خوشبختیم که اعلام کنیم عسل هزارگیاه نه تنها در ایران بلکه در سایر کشور ها همچون آلمان و عراق و … هم مشتریانی دارد.

برای خرید عسل هزار گیاه میتوانید با شماره 09196071147  تماس بگیرید یا برای سفارش آنلاین اینجا کلیک کنید

این مطالب را هم بخوانید : عسل طبیعی در ویکی پدیا – خواص عسل طبیعی (ویدیو) – عسل و رژیم لاغری

0 0 votes
به این مطلب امتیاز بدهید
عضویت
اطلاع رسانی
2 نظر خود را بنویسید
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
ساجده محمدی
4 سال گذشته

سلام ببخشید برای تزریق در واژن خودمون میتونیم انجام بدیم یا باید بریم دکتر انجام بده؟