You are currently viewing سبوس برنج دکتر بیز و لاغری
سبوس برنج دکتر بیز و لاغری

سبوس برنج دکتر بیز و لاغری

سبوس برنج دکتر بیز و لاغری

خواص سبوس لایه دوم برنج قهوه ای

خواص سبوس برنج قهوه ای ( ب کمپلکس) : خواص سبوس برنج بیشتر از خود برنج می باشد البته منظور سبوس دوم برنج یا سبوس برنج قهوه ای هست ، در کل غلاتی که سبوس دارند و سبوس از آنها جدا میشود بخشی از ویتامین ها و پروتئین های مهم خود را از دست می دهند . سبوس برنج قهوه ای حاوی فیبر ، ویتامین ب 6 ، نیاسین ، تیامین ، پانتونیک آسید و ویتامین E می باشد .
بنابراین بهترین کار این است که سبوس آنها به طور جداگانه تهیه شود و در کنار آن استفاده شود تا از تمامی خواص آن بهره مند شویم .
خواص سبوس برنج قهوه ای : قاتل دیابت ، کاهش وزن ، تاثیر قابل توجه در جلوگیری از ریزش مو به دلیل غنی بودن انواع ویتامین B و افزایش سلامتی !

راهنمای خرید : کادو روز پدر

یکی از محصولاتی که در بازار هست سبوس برنج دکتر بیز هست که برای لاغری و خواص دیگر میتوانید تهیه کنید.

استفاده از سبوس برنج قهوه ای برای از بین برنده اضطراب و بی خوابی ، طریقه مصرف :
قبل از خواب دو قاشق چای خوری مانند چای دم کرده بنوشید که این نوشیدنی اعجاب انگیز باعث راحتی اعصاب شده و موجب می شود شما خوابی آرام و دور از اضطراب داشته باشید.

سبوس برنج دکتر بیز تنها سبوس برنج در بازار نیست ! مثلا خود ما سبوس خوب و با کیفیت و با قیمت بسیار مناسب تر در اختیار شما قرار میدهیم . برای خرید سبوس برنج قهوه ای اینجا کلیک کنید .

سبوس برنج دکتر بیز و لاغری

استفاده از سبوس برنج قهوه ای به عنوان درمانی برای کاهش وزن ، طریقه مصرف :
1-در وعده صبحانه
1- ده دقیقه قبل از صبحانه یک قاشق غذاخوری سبوس برنج را درون لیوان با شیر مخلوط کرده و میل کنید، این کار باعث می شود اشتهای شما کاهش یافته و همچنین شور و نشاط در شما از ابتدای صبح فراهم آید و شما یک روز شاد و پر انرژی را شروع کنید.
2-در وعده نهار و شام : ده دقیقه قبل از صرف ناهار و شام یک قاشق غذا خوری را درون یک کاسه با ماست مخلوط کنید و بخورید.این کار باعث کاهش اشتها و افزایش سوخت چربی های اضافه بدن می شود و لاغری و داشتن اندامی دلخواه را کم کم به شما هدیه می دهد.

برای لاغری همچنین می توانید 1 یا 2 قاشق مرباخوری سبوس برنج را در یک لیوان شیر یا آبمیوه ریخته در طول روز میل کنید.
استفاده از سبوس برنج قهوه ای بعنوان ماسک صورت: 1 قاشق غذاخوری سبوس برنج را با 2 قاشق غذاخوری ماست تازه کاملا مخلوط نموده و بعد از 5 دقیقه بعنوان ماسک صورت استفاده نمایید. پس از 15 دقیقه پوست خود را با آب ولرم بشویید.
اما برای تاثیر بیشتر این ماده بر جوش های پوستتان؛ می توانید قسمت جوش دار صورت را با صابون گلیسیرین بشویید و همزمان با وجود کف صابون؛ مقداری سبوس را روی پوست مالیده و به صورت دورانی ماساژ دهید.

سبوس برنج دکتر بیز و خواص لاغری آن چیست؟

برای شوره سر و ریزش مو نیز می توانید 2 قاشق غذاخوری سبوس برنج را در 2 لیتر آب جوشیده ریخته و پس از گذشت 15 دقیقه و ته نشین شدن سبوس، آب را روی سر خود ریخته و موهایتان را با صابون یا شامپوی بچه شستشو دهید.
مشخص شده است که ویتامین های B کمپلکس، گاما اوریزانول، پروتئین، کربوهیدرات های پیچیده (کمپلکس)، کرومیوم، پلی ساکارید ها، همی سلولز، چربی، فیبر، توکوفرول ها، توکوترینول ها، و آنتی اکسیدان ها که تمامی آن ها، در سبوس برنج وجود دارند، نقش مهم و مثبتی را در متابولیسم گلوکز ایفا می کنند.
این امر نه تنها خبری مسرت بخش برای مبتلایان به دیابت بلکه، برای کلیه افرادی است که میخواهند از بیماری هایی همچون هایپرگلاسمی (افزایش قند خون) ، هیپوگلایسمی (افت قند خون) و مقاومت به انسولین یا سندروم ایکس در امان باشند. بسیاری از مصرف کنندگان بیان کرده اند که با مصرف سبوس برنج میل به مصرف مواد قندی و تغییرات خلقی ناشی از افزایش و کاهش سطح قند خون (رژیم دیابتی ها) در آن ها کاهش یافته است.

سبوس برنج دکتر بیز
سبوس برنج دکتر بیز

فواید سبوس لایه دوم برنج قهوه ای

سبوس برنج حاوی املاح معدنی – آهن – منگنز و ویتامین های A – E – B1 – B2 – B5 – B6 است.
ویتامین B5 موجود در آن موجب تحریک پیاز مو شده و از سفید شدن و ریزش مو جلوگیری کرده و هم چنین به مرور زمان موهای سفید را مشکی کرده و موجب رویش مجدد موها می شود.
ویتامین E آنتی اکسیدانی قوی است که ضمن حفظ رطوبت پوست از چروک شدن آن و پیری زودرس پیش گیری میکند.
سبوس برنج فواید بی شماری از قبیل کمک درمان دیابت ، جلوگیری از ریزش مو، جلوگیری سفیدی مو، تقویت دهنده پوست، لاغری اندام، آرام بخش برای اعصاب و ضد رماتیسم دارد.

طریقه مصرف سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز برای لاغری

اگر میخواهید سبوس برنج رو برای لاغری استفاده کنید من روش کلی استفاده رو میگم باید نیم ساعت قبل از وعده غذایی یک قاشق سبوس برنج رو در ماست بریزید یا در آب مخلوط کنید و میل کنید . این باعث میشه نیمساعت بعد که میخواهید غذا بخورید کمتر غذا بخورید و لاغر بشود.

دقت بکنید من در سایتم سبوس دکتر بیز برای فروش ندارم و سوالاتی که به محصول دکتر بیز مربوط میشه رو باید از خود فروشنده بپرسید

قیمت سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز برای لاغری

اینطور که برخی از دوستان در قسمت کامنت ها گفتن یا در ارتباطاتی که با بنده داشتن مطرح کردن ظاهرا محصولات دکتر بیز توسط یکسری بازاریاب ه فروش میرسه که اونها هم قیمت های متفاوتی رو ارائه میدن.

اینکه سبوس دکتر بیز از سبوس های دیگه مثل همین سبوسی که ما در سایت دارید کمی گرونتر باشه طبیعی هست چرا که بصورت ساشه ای بسته بندی شده و هزینه بسته بندی باید از مشتری گرفته بشه اما در کل باید بدونید سبوس برنج محصول گرون قیمتی نیست ما الان (تابستان 1400)در سایت بسته 300 گرمی رو 15 هزار تومن میفروشیم .

ولی برخی از بازدید کننده های سایت میگن سبوس دکتر بیز رو به قیمتهای خیلی گرون خریدن که واقعا جای تامل داره !

 در این نوشته به معرفی سبوس برنج دکتر بیز و لاغری پرداختیم اگر شما از این محصول یاستفاده کرده اید در قسمت نظرات در پایین صفحه تجربه خود را برای استفاده سایرین بنویسید با تشکر.

این مطلب را هم بخوانید : چای ماسالا چیست ؟خواص عسل و روغن زیتون ترکیب معجزه آسارژیم لاغری سریع رایگان

3.6 18 votes
به این مطلب امتیاز بدهید
عضویت
اطلاع رسانی
43 نظر خود را بنویسید
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
مین
1 سال گذشته

پس مشخص میشه لاغری حمیدی فروشنده دکتر بیز هست که چون محصول نامرغوب است به روش کلاهبرداری و تبلیغات بیهوده دست به فروش اجباری محصولش میزنه.وگرنه در تمام سایت ها از خواص سبوس و دمنوش شنبلیله و سیر سیاه و قهوه سبز و …نوشته،هرکسی بخواهد حتی از دکتر بیز تهیه میکند.اما اینکار یعنی محصو‌لات رو دستشون مونده و خریدی که کالا مشخص نباشد چیست معامله غلط و پول حرام میشود.

مونا
1 سال گذشته

سلام من این سبوس رو از پیج اینستا خریدم به اسم پکیچ لاغری متاسفانه توضیع ندادن که پکیج لاغری چی هست حتی اصرار کردم عکس محصول نشان بدن اصلا قبول نکردن وخیلی راحت با قیمت ۵۷۰هزارتومن بهم فروختن وقتی بسته به دستم رسید باز کردم دیدم فقط یه بسته سبوس برنج هست بعد میگن مرجوعی نداریم این یه کلاهبرداری بزرگ هست.که از دنیای مجازی جیب مردم رو خالی میکنن

Admin
Reply to  مونا
1 سال گذشته

سلام مونا خانم امیدوارم از نظرم ناراحت نشید اما چرا وقتی چیزی رو ندیدید و نمیدونید چیه میخرید ؟! خب نخرید مجبور که نیستید انشاالله این کسانی هم که کلاهبرداری میکنن سر عقل بیان

سمیه
1 سال گذشته

سلام من از پیج اینستا به عنوان محصول لاغری که محصول انحصاری خودشان هست خریدم نمی‌دونستم اینا رو میفرستن
دوتا بسته سبوس برنج با دو تا بسته قهوه فوری . ۱،۲۵۰،۰۰۰ تومان واریز کردم و این چهار بسته ارسال شد

Admin
Reply to  سمیه
1 سال گذشته

سلام چرا بدون تحقیق و شناخت محصول خرید میکنید ؟ دست کم ازشون بخواهید تصویری کالایی که ارسال میکنند رو براتون بفرستند

شهروند
Reply to  myadmin
1 سال گذشته

من با پیج حمیدی فیت آشنا شدم ، اتفاقا پرسیدم محصول لاغری تون چیه ؟ گفت رویال . ۵۰۰ واریز کردم ولی فرداش دوبسته سبوس برنج دکتر بیز و سیر سیاه برام فرستاد. الان یک خط درمیون جواب میده و اصرار داره همین ها رو با دستورات من بخور ۸ کیلو لاغر میشی. تصمیم دارم ازش شکایت کنم.

ندا
Reply to  شهروند
1 سال گذشته

سلام
توروخدا روس شکایت را به منم بگین ۱۲۵۰ ریختم توی چاه فاضلاب

Admin
Reply to  ندا
1 سال گذشته

سلام به پلیس فتا شکایت کنید

شهروند
Reply to  سمیه
1 سال گذشته

دقیقا همینطوره، پیجهای کلاهبرداری که با ترفندهای جدید ، دزدی می کنند

kawan
2 سال گذشته

ببخشید من برای جلوگیری از ریزش مو میخورم چکار بکنم که باعث کاهش وزنم نشه

عاطفه
2 سال گذشته

سلام.
منم سبوس برنج استفاده کردم اما با ماست میخوردم خیلی یدفعه لاغرم کرد در حدی ک دیگه نخوردم.
اما واقعا زود لاغر شدم.
بنظرم روش مصرف و زمان مصرف و متابولیسم بدن خیلی تاثیر داره توی نتیجه….

مهسا
Reply to  عاطفه
2 سال گذشته

چند کیلو کم کردین ؟؟؟

وحیدمنوررویندزق
2 سال گذشته

بنظرم محصول خوبی نیس،،،چند تا که مصرف کردم شدیدا مشکل گوارشی پیدا کردم و دکترم هم تاکید کرد که نباید مصرف کنی

مريم
2 سال گذشته

سلام من از پيچي به اسم دكتر قنبري سلامتي به عنوان لاغري كه گفتند دمنوش نيست و صد درصد تضميني است در صورت عدم نتيجه پول واريز مي شود و ده دكتر روي اين محصولات كار مي كنند اين محصول و گرفتم وقتي دستم رسيد قهوه دكتر بيزبود كه ٣٤٠ تومن بود روش قيمت خورده بود و از من ٦٨٠ گرفت اين خانم من از اين خانم شكايت كردم كه راحت به مردم دروغ نگن و دزدي نكنن لطفا شما هم پيگيري كنيد پولش شايد مهم نباشه ولي سلامتي افراد در خطر هست اگر شما هم شكايت كنيد اين افراد نمي تونن منبع درامدي داشته باشن و سلامتي مردم و به خطر بندارن

Last edited 2 سال گذشته by مريم
زهرا
Reply to  مريم
2 سال گذشته

شما چه جوری شکایت کردید منم راهنمایی کنید

Amir
Reply to  مريم
2 سال گذشته

دقیقا برای من هم همچین اتفاقی افتاد و ۸۳۰ گرفتند و اصلا نگفتند اسم محصولشون چیه و با این تکنیک که دمنوش نیست و محصول خودمونه و از این حرفا منم خام شدم سفارش دادم خیلی زشته که اینجوری کاسبی می‌کنند و گول میرنن

سحر
Reply to  مريم
8 ماه گذشته

منم دقیقا ازشون خرید کردم و اصلا راضی نبودم .

امیر
2 سال گذشته

سلامرو وقت بخیر خدمت همه دوستان من از یهرپیج اینستاگرامی خرید کردم سبوس رو به قیمت 82هزار تومن و واقعا ازش رضایت دارم ببینید فقط با خوردن سبوس لاغر نمیشد که سبوس فقط ویتامین رو به بدن شما میرسونه و کمی جلوی اشتهای شما رو میگیره اگه دنبال این هستین که فقط با خوردن سبوس وزنتون کم میشه خب دارین خودتون رو گول میزنید اگه مشاگره خوب میخواین به این پیج سر بزنید من از این پیج خرید کردم مشاوره خوبی هم بهم دادن

Admin
Reply to  امیر
2 سال گذشته

ما هر بسته 300 گرمی سبوس رو میدیم 15 تومن . شما خیلی گرون خریدید

مریم
3 سال گذشته

متاسفانه بعنوان چاقی گرفتم

محبوب
3 سال گذشته

سلام.این پیجای لعنتی همشون کلاهبردارن.همشون محصولات دکتر بیز رو به عنوان محصولات لاغری میفروشن.خدا از سرشون نگذره.

Admin
Reply to  محبوب
3 سال گذشته

سلام سرکار خانم محبوب روزتون بخیر . بهترین راه مقابله این است که قبل از خرید کمی تحقیق کنید صرفا به حرفهای فروشنده اعتماد نکنید در اینترنت جستجو کنید مثلا اگر میخواهید با سبوس برنج لاغر شوید همین موضوع را سرچ کنید و ببینید در سایت های دیگر آیا سبوس برنج برای لاغری توصیه شده است ؟ و مکانیزم اثر آن چیست ؟ همچنین درباره قیمت جستجو کنید ببینید سبوس برنج با چه قیمتی فروخته می شود تا سرتان کلاه نرود تعداد زیادی از کاربرها پیام داده اند که از پیج های اینستاگرام خرید کرده اند و فایده نداشته یا پول زیاد داده اند خب اگر این دوستان قبل از خرید کمی جستجو میکردند این مشکل پیش نمی آمد .

شهروند
Reply to  محبوب
1 سال گذشته

دقیقا همینطوره ، رویال معرفی کرد ، بیز فرستاد

سمیرا
3 سال گذشته

سلام به شما منم از یه پیج اینستاگرام خرید کردم به عنوان محصول لاغری تضمینی 4کیلو کاهش وزن در ماه. امروز که محصول به دستم رسید دیدم دو بسته سبوس دکتر بیز هست اونم 214 هزار تومن اعتراض که کردم بلاک شدم پیج به نام هم لاغر شو هم ایمن شو مریم شاکری بود از تهران متاسفانه در کمال وقاحت برخورد کرد …. شمارشو اینجا میذارم که کس دیگه ای گول نخوره0930***7154

مهدیه
3 سال گذشته

والله من از یه پیج اینستاگرام خرید کردم به عنوان محصول لاغری تضمینی ۶ کیلو کاهش وزن در ماه. امروز که محصول به دستم رسید دیدم دو بسته سبوس دکتر بیز هست اونم ۲۵۰ هزار تومن. نمی گم چیز بدیه برای روده خیلی مفید هست اما کا۶ش وزن تضمینی اون هم با این قیمت کلاه برداری محض هست.

Admin
Reply to  مهدیه
3 سال گذشته

سرکار خانم مهدیه بهتر است قبل از خرید درباره چیزی که میخواهید بخرید تحقیق کنید
همچنین پیشنهادم این هست این پیج و سایت هایی که با گران فروشی یا دروغ سرتون رو کلاه میگذارن به پلیس فتا گذارش کنید
شاید مبلغ کم باشه و ارزش شکایت نداشته باشه اما گزارش کردن این پیج ها و سایت ها باعث میشه پلیس با اونها برخورد بکنه و فضای فعالیت براشون سخت بشه و کم کم شرشون کم بشه از سر مردم

سمیرا
Reply to  مهدیه
3 سال گذشته

دقیقا سر من هم همین بلا اومد متاسفانه

اصغری
3 سال گذشته

سلام وقت بخیر من استفاده میکنم خیلی عالیه ممنونم از مدیر عامل شرکت که این همه هزینه کرده برای پایداری وفراوریش…. خداروشکر بابت وجود همچین افرادی که حمایت از کالای ایرانی رو انجام میدن…. من خیلی از محصولات شو استفاده میکنم….. وبه نسبت با خیلی از چیزای بازار کیفیت ش عالیه…..

سونا
3 سال گذشته

سلام دوستان گول اینارو نخورید که عوارض نداره ووچه وچه….من با خوردن یک بسته که فکر کنم اندازه یک قاشق بود اول حالت خفکی بعد اسهال واستفراغ وبعد دل درد وسوزش شکم ودر نهایت راهی دکتر شدم فشارم ۱۶ شده بود .زیر سروم رفتم تا سه روز دل درد داشتم .تو اینستا گرام از یه سایتی به نام.fitnis.buty.diet به نام زهرا حق طلب خریدم .خلاصه حواستون باشه به من گفتن اگر رضایت نداشتید ونتیجه نگرفتید مرجوعی داره که اینم دروغ بود .

میلان
Reply to  سونا
3 سال گذشته

منم همین مشکل شما رو داشتم ک به طرفی ک ازش خرید کردم اطلاع دادم اما بلاکم کرد.تازه قیمت کل خرید من ۱۶۲ هزار تومن می‌شد ک از من ۲۴۰ هزار گرفتن

Admin
Reply to  میلان
3 سال گذشته

منظورتون دکتر بیز هست درسته ؟ چون ما تو سایتمون دکتر بیز نداریم نمیتونم نظری بدم … ما سبوس برنج (فله) داریم بسته 300 گرمی فقط 15 تومن

احمد
3 سال گذشته

سلام بنده برای کاهش وزن دو ماهه مصرف میکنم متاسفانه هم دو کیلو اضافه وزن داشتم و همچنین اشتها به غذا در من بیشتر شده

Moto
3 سال گذشته

سلام
این محصول رو استفاده کردم و فوق العاده هست عطاری هم این محصول رو میفروشه ولی با تفاوت خیلی زیاد و غیر بهداشتی . ما ایرانی ها از هر چیزی که هست توقع معجزه داریم اونم در مدت کم . ساختن سخته ولی خراب کردن خیلی راحته . انقدر با نظراتی که در اون تجربه نداریم دست به تخریب نزنیم ، سازنده باشیم

نگار
3 سال گذشته

من از سبوس برنج قهوه ای بسته بندی بیز حدودا یک ساله که آشنا شدم و مرتب استفاده می‌کنم، واقعا فوق‌العاده است. و برعکس خیلی‌ها میگین که از عطاری تهیه کنیم بهتره باید بگم که من در مورد سبوس خیلی تحقیق کردم سبوس فله که در عطاری‌ها می‌فروشند در مجاورت هوای آزاد فاسد میشه و همه ویتامینها و املاح معدنی خودش رو از دست میده. و مهم‌تر اینکه از لایۀ دوم برنج تهیه شده و آفات و سمومش گرفته شده

سمیرا
Reply to  نگار
2 سال گذشته

سلام شما از کجا تهیه کردید

امیره
3 سال گذشته

سلام
من چند وقت پیش از طریق اینستاگرام از محصولات دکتر بیز برای لاغری استفاده کردم اون گفته بود که در ماه 6الی7کیلو کم میکنی اما من هیچ نتیجه ای نگرفتم و اصلا کم نکردم

غزال
3 سال گذشته

من از محصولات دکتر بیز استفاده کردم که از طریق اینستاگرام بفروش میرسد با شرط تضمینی بودن و لاغری شش کیلو در یک ماه بعد از مصرف یک ماهه یک کیلو وزن کم کردم و وقتی پیگیر شدم که چرا شش کیلو لاغر نشدم من رو بلاک کردن و خوبی هایی که داشت پوستم خیلی بهتر شد و وضعیت گوارشم خوب شد گول این شبکه های اینستاگرام رو نخوریم و خودمون از عطاری تهیه کنیم بهتر هست

Admin
Reply to  غزال
3 سال گذشته

بله متاسفانه برخی برای اینکه جنسشان را بفروشند حر وعده و وعیدی لازم باشد به مردم میدهند. البته خریدار هم باید آگاهانه خرید کند. غزال خانم برای کاهش وزن باید ورودی کالری (خوردن) کم بشه و مصرف کالری (تحرک) زیاد بشه . بنابراین اگر میخواهید وزن کم کنید لازمه غذای خود را کم کنید و تحرکتون رو بیشتر کنید (البته اگر مشکل تیروئید و اینها نباشد) حالا یک خوراکیهایی مثل دانه چیا ، سبوس برنج و جو دوسر و بلوبری و کرن بری میتونند تا حدی کمک بکنند

آرامش
3 سال گذشته

من با فریب یکی از دوستهای نه چندان صمیمی
عضو شرکت بیز شدم
بدون هیچ توضیحی به من فقط میگفت یه کار فوق العاده پردرامد و فلان هست و از این حرفها
خلاصه منو فریب داد فقط برای سود خودش که زیر مجموعه ش زیاد شه و منو مجبور بود که یک میلیون خرید انجام بدم(سال 95)
موقعی که ساخت و ساز داشتیم و این پول کلی گره از کار من باز میکرد؛منم تو رودربایسی انجام دادم
هنوزم که هنوزه اسم بیز میاد لعنت میکنم اون دخترو و اون شرکت که با فریب مردم زیر مجموعه جمع میکنن
و هر کدومم مث من فقط یک خرید یک میلیونی انجام داده باشن و بعد توبه کنن بازم نون اونها تو روغنه
لطفا پست رو بعد بررسی حذف نکنید تا کسی مث من فریب نخوره
مچکرم از سایت خوبتون.

Admin
Reply to  آرامش
3 سال گذشته

متاسفانه بازاریابی هرمی هم مثل خیلی چیزهای دیگر در اینجا خراب و محل سوء استفاده و کلاهبرداری شده

آرامش
3 سال گذشته

پیشنهاد میکنم از بازار خریداری کنید؛دکتر بیز همون محصولات بازار رو با حداقل 200%سود برای مردم ساده میفروشه

شایان رضایی
4 سال گذشته

سلام من سبوس دکتر بیز استفاده نکردم اما سبوس برنج قهوه ای استفاده کردم خیلی باحاله. به نظرم دکتر بیز به خاطر نوع بستی بندی و هزینه ای که فروشنده های شبکه تبلیغاتی میده گرون در میاد

Admin
Reply to  شایان رضایی
3 سال گذشته

بله دقیقا همینطور است