You are currently viewing هدیه روز مادر
هدیه روز مادر

هدیه روز مادر

هدیه روز مادر (روز زن) چه فکر کرده اید ؟! هدیه مناسب روز مادر ؟؟ مادر ، مادر زن ، مادر شوهر و البته همسر (زن) از کسانی هستند که در این روز فرخنده باید هدیه بگیرند !

اما چه هدیه ای ؟ در این نوشته پیشنهاداتی برای کادوی روز مادر برای شما داریم امیدوارم مفید باشد :

یک پیشنهاد شگفت انگیز در پایین صفحه دارم

طلا و جواهرات هدیه روز مادر

اگر میتونید هزینه کنید طلا همیشه خرید مناسبی برای خانم ها هست و اگر اول نباشه دومه! البته کمتر از ۳۰۰ هزار تومن بعید میدونم چیزی پیدا کنید و بطور نرمان از ۵۰۰ به بالا (علی برکت الله) بهش فکر کنید!

هدیه روز مادر
هدیه روز مادر

خرید کیف برای هدیه روز مادر

کیف از ۱۵ هزار تومان شروع میشود به بالا . بستگی به جیبتان و سلیقه هدیه گیرنده میتوانید کیف مناسبی خرید کنید .

کادو روز مادر
کادو روز مادر

کفش برای هدیه روز مادر

البته خرید کفش کمی سخت تر از کیف است چرا که اندازه بودن کفش اهمیت دارد اما به هرحال کفش یکی از هدیه های مناسب روز مادر (روز زن) هست از نظر قیمت هم از ۲۰ هزار تومان به بالا کفش میشود خرید اما به نظرم به کمتر ۵۰-۶۰ تومن فکر نکنید.

کتاب برای روز مادر

اگر چه سرانه مطالعه کشور خیلی پایین است اما هنوز مادرانی هستند که به کتاب و کتاب خوانی علاقه دارند برای این دسته از مادران هدیه گرفتن یک کتاب میتواند بسیار مفید باشد. قیمت هم به نظرم از ۲۰ هزار تومان شروع کنید به بالا.

عینک آفتابی

شاید بیشتر از مادر برای همسر مفید باشد اما مادران خوش تیپ حتما از عینک آفتابی استقبال می کنند قمیت این یکی هم از ۴۰ به بالا حساب کنید.

کادو روز مادر
کادو روز مادر

دسته گل برای روز مادر

گل همیشه و در هر مناسبتی مفید است متوانید گل طبیعی بگیرید یا یک گلدان مصنوعی من خودم با طبیعی موافق ترم اما خب گل مصنوعی ماندگار تر است. زیر ۵۰ تومن بعید میدونم گل مناسبی بشه تهیه کرد.

هدیه روز زن
هدیه روز زن

حوله تن پوش

حوله که هوله هم میشه نوشت ! جزو مسایل مصرفی است و هر چند وقت یکبار باید با یک نو جایگزین شود بنابراین حوله هم میتواند هدیه ای مناسب باشد که مداوم هم متوسط مادر گرامی استفاده میشود و به یاد شما می افتد.

کادو روز زن
هدیه روز مادر

عطر و ادکلن زنانه روز مادر

این مورد هم پای ثابت مناسبت هاست و همیشه میشه عطر و ادکلن هدیه داد و صد البته روز مادر . اگر مادرتون سنش بالاست (کمی!!) مواظب باشید که ممکن است بوهای تند اذیتش کنه ! این هدیه هم از ۲۰ تومن به بالا براتون آب میخوره!

هدیه روز مادر
هدیه روز مادر

هدیه مناسب روز مادر

ماگ قهوه یا دمنوش

ماگ هم میتونه هدیه خوبی باشه اگر خلاقیت به خرج بدید میتونید تصویر دلخواهتون رو روی ماگ چاپ کنید که جالبتر بشه برای چاپ هم دو گزینه دارید چاپ معمولی و چاپی که بعد از ریختن آب جوش در ماگ ظاهر میشه . این هم از ۵ تومن به بالا میشه هزینه اش! هزینه چاپ هم حدود ۱۰ تومن است.

هدیه روز مادر
هدیه روز مادر

پادری

شاید فکرش رو نمیکردید همچین گزینه ای رو کنم ! خب پادری هم میتونه خانم خانه رو خوشحال کنه . بخصوص اگر از قبل به این فکر کرده باشید که سلیقه اش در این زمینه چطوره!

پتو

انواع پتو در بازار هست از پتو های مسافرتی تا پتو های آستین دار که میتونید تهیه کنید و به مادر یا همسر محترمه هدیه بدید هزینه این یکی از ۲۰ به بالاست.

هدیه روز مادر
هدیه روز مادر

لوازم خانگی

اگر مادر ها اکثر لوازم خانگی را دارند اما گزینه های مثل قهوه ساز – چای ساز – آرام پز – ماشین ظرف شویی – مایکرو فر – بخارپز و … ممکنه جاش خالی باشه برای خرید لوازم خانگی پیشنهاد میکنم این سایت را ببینید ( صنام شاپ )

دمنوش هایی برای سلامتی

این روز ها استفاده از دمنوش ها خیلی زیاد شده و انواع و اقسام دمنوش به شکل های مختلف بصورت باز یا تی بگ در بازار موجود است و میتوانید از این دمنوش ها هم تهیه کنید و به مادر یا همسرتان هدیه بدهید .
در بحث خرید دمنوش این نکته را در نظر داشته باشید که یکسری از دمنوش ها بسیار خوشمزه هستند و این قابلیت را دارند که به عنوان پذیرایی استفاده شوند این دمنوش ها غلاوه بر خواص بسیار زیادی که دارند دارای مزه بسیار دوست داشتنی هستند مثل دمنوش رزماری – دمنوش چای همراه با وانیل – دمنوش ماسالا یا چای ماسالا و دمنوش ریز میوه های قرمز و … !

یکسری دیگر از دمنوش ها شاید به اندازه گروه اول خوشمزه نباشند اما با توجه به خاصیتشان میتوانند گزینه خوبی باشند مثلا دمنوش های لاغری یا دمنوشهایی برای درمان بیماریهایی مثل کبد چرب و …!
این دمنوش های نیز اگر مورد نیازتان بود (چه از نوع پذیرایی و چه از نوع کمک درمانی) سایت خودمان یکسری از این دمنوش ها را دارد که محصولاتی از برند نیوشا می باشند برای سفارش میتوانید اینجا کلیک کنید.

هدیه دست ساز برای روز مادر

اگر دستان هنرمندی دارید میتونید یک کار هنری اثر دست خودتان درست کنید ،از یک تابلو خط زیبا – یک کتاب از آلبوم عکس ها ، یک قاب عکس از چندین عکس قدیمی و جدید یک گلدان تا بافتنی و … اینمورد دیگه بستگی به خلاقیت خودتون داره.

خرید عسل برای روز مادر + هدیه من به شما

هدیه روز مادر
هدیه روز مادر

اما یک پیشنهاد خاص از طرف سایت هزارگیاه برای شما دارم میتوانید به مادرتان یک کیلو عسل طبیعی هزارگیاه هدیه بدهید تا از سلامتیش محافظت کنید . قیمت یک کیلو عسل طبیعي هزار گیاه 144 هزار تومان می باشد که به مناسبت روز مادر به همراه هر سفارش یک بسته دمنوش نیز به عنوان هدیه در نظر گرفته ام به موقع ارسال عسل یک بسته دمنوش هم برای شما ارسال میشود. برای سفارش بر روی یکی از محصولات زیر کلیک نمایید.

هدیه روز مادر برای مادران آسمانی

اگر مثل بنده از داشتن نعمت مادر محروم هستید بهترین هدیه برای مادران آسمانی خواندن سوره فاتحه و اخلاص و صلوات هست .

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ اهدِنَا الصِّرَاطَ المُستَقِيمَ صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم

قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ اللَّهُ الصَّمَدُ لَمْ یَلِدْ وَلَمْ یُولَدْ وَلَمْ یَکُنْ لَهُ کُفُوًا أَحَدٌ

اَلّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ

(روح همه رفتگان شاد).

هدیه مناسب روز مادر

این مطلب را هم بخوانید : کادو روز پدر