You are currently viewing فروش عسل طبیعی
فروش عسل طبیعی

فروش عسل طبیعی

یکی از محصولاتی که در سایت هزارگیاه ارائه میشود عسل طبیعی می باشد سایت هزارگیاه از سال ۱۳۸۸ اقدام به فروش عسل طبیعی نموده است عسل طبیعی ارائه شده در سایت هزارگیاه عسل بازاری نیست عسل تولیدی خودمان است و کاملا ار طبیعی بودن آن اطلاع داشته و صد در صد از کیفیت آن مطمئن هستیم.

عسل هزار گیاه محصولی از کوهستانهای روستای کاسوا می باشد  روستای کاسوا در خلجستان قم و در دره قاهان می باشد و در غربی ترین نقطه استان قم و همسایه شهر تفرش می باشد آب و هوای کوهستانی و تنوع بسیار فراوان گل و گیاه در منطقه باعث شده است که به عسل بدست آمده در این منطقه نام هزارگیاه بدهیم.

فروش عسل طبیعی را از سال ۸۸ شروع کردیم عسلی که شهد گلهایی همچون گون ، کاکوتی ، بابونه ، ختمی ، گل محمدی ، شبدر ، پونه ، شکوفه درختان سیب ، بادام گردو ، توت و … بدست می آید.

در ابتدا فروش در انجمن پرشین تولز انجام میشد و سپس بطور مستقل در سایت هزارگیاه فروش را ادامه دادیم و خدا را شکر در این مدت حتی یک نفر هم از عسل هزارگیاه ناراضی نبوده است و توانسته ایم رضایت ۱۰۰% مشتریان را بدست بیاوریم.

عسل رس بسته
عسل رس بسته

فروش عسل طبیعی

 

شما میتوانید عسل هزارگیاه را سفارش بدهید و لذت خوردن یک عسل طبیعی را بچشید عسل های ما زنده بوده و گرم یا پاستوریزه نشده اند و بعد از مدتی که از برداشتشان می گذرد رس می بندند. کافیست یک مقدار کم از این عسل رس بسته بر روی زبان خود بگذارید تا لذتی شیرین همراه با گرم شدن بدن را در تمام وجودتان حس کنید. لذتی بر گرفته از دل طبیعت.

عسل طبیعی مصرف کنید تا هم لذت ببرید و هم سلامتی را به خودتان هدیه بدهید.

در حال حاضر عسل در ظرف های ۴۰۰ گرمی و یک کیلویی موجود هست البته سفارش های ۳ کیلویی دارای تخفیف خواهند بود. برای دیدن عسل های هزارگیاه اینجا کلیک کنید .

 

0 0 votes
به این مطلب امتیاز بدهید
عضویت
اطلاع رسانی
0 نظر خود را بنویسید
Inline Feedbacks
View all comments