You are currently viewing فروش عسل ارگانیک
فروش عسل ارگانیک

فروش عسل ارگانیک

سایت هزارگیاه از سال ۱۳۸۸ اقدام به فروش عسل ارگانیک در اینترنت نموده است و بسیار خرسندیم که اکنون بیش از ۱۰ سال در خدمت شما خوبان هستیم ما در راستای ایجاد کسب و کار اخلاق مدار تصمیم گرفتیم چهارچوبی اخلاقی برای خود در نظر بگیریم :
باور داریم که در برابر تمامی افرادی که از محصولات ما استفاده می‌کنند مسئولیت داریم. ما باید هر آنچه برای این افراد انجام می‌دهیم دارای کیفتی بالا باشد. باید محصول خود را با قیمتی معقول و مناسب در اختیار مشتری قرار دهیم. باید تمام سعی خود را جهت برنامه‌ریزی درست و تحویل به موقع محصول به مشتری بگذاریم. ما بهترین تبلیغ را ارائه هرچه بهتر محصولاتمان می دانیم.

عسل ارگانیک یا عسل طبیعی بسیار خوش طعم و گواراست وقتی روی زبان قرار میگیرد طعم شیرینش تمام بدن را فرا میگیرد بدن را گرم میکند و لذت فراوان میدهد بدن را تقویت میکند سیستم ایمنی بدن را تقویت میکند قوای جنسی را فعال میکند و فرد را سرحال و شاداب میکند همه اینها با خوردن کمی عسل خالی یا با شیر یا در شربت آبلیمو یا در شربت سرکه انگبین ! روح و جانتان را شاداب کنید و از خوردن عسل ارگانیک لذت ببرید.

برگه آزمایش عسل طبیعی هزارگیاه
برگه آزمایش عسل طبیعی هزارگیاه

عسل ارگانیک هزارگیاه یکی از محصولات سایت ماست که با خیال راحت از طبیعی بودن و کیفیت بی نظیرش آنرا در اختیار شما میگذاریم. و البته سعی کرده ایم فروش عسل ارگانیم را با قیمتی بسیار مناسب برای شما انجام بدهیم عسلی که یافتن آن در بازار با دشواریهایی همراه هست و بعضا فروشندگانی هستند که عسل ارگانیک را با قیمت های بالا به خریداران ارائه میدهند سعی کرده با مبلغی مناسب عسل ارگانیک در اختیار شما بگذاریم . ما از کیفیت عسل خود اطمینان داریم و چنانچه مشتری از عسل خریداری شده راضی نباشد بدون چون و چرا عسل را از مشتری پس میگیریم. بنابراین با خیال راحت عسل سفارش بدهید و بخود و خانواده تان سلامتی هدیه کنید.

لازم به ذکر است عسل های ما عسل زنده می باشد و گرما دیده نیستند و همه آنزیم های آن فعال می باشد و به همین جهت بعد از مدت کمی رس می بندند و کریستاله ( crystallized honey )میشوند. اگر نمیدانید عسل رس بسته چیست اینجا کلیک کنید.

برای سفارش عسل بر روی یکی از محصولات روبرو کلیک کنید عسل ۴۰۰ گرمیعسل یک کیلویی و یا فروش عسل ارگانیک ۳ کیلویی (با تخفیف)

 

0 0 votes
به این مطلب امتیاز بدهید
عضویت
اطلاع رسانی
0 نظر خود را بنویسید
Inline Feedbacks
View all comments